خبرگزاری کار ایران

همزمان با جشن انقلاب:

آب به روستای " قندرقالو " زندگی بخشید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۰۶

روستای قندرقالو از توابع شهرستان زنجان با همکاری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان، اهالی روستا و بسیج سازندگی سپاه ناحیه و خیرین با تامین آب شرب سالم زندگی دوباره گرفت.

مراسم جشن آب روستای قندرقالو ۱۷ بهمن ماه سال جاری همزمان با جشن پیروزی انقلاب در روستای فوق با حضور رضا کابلی مدیر عامل شرکت آبفار، سرهنگ محمد امیرخانی فرمانده سپاه ناحیه زنجان و مسئولین استانی و خیرین و اهالی روستا برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا کابلی، مدیر عامل شرکت آبفار در مراسم بهره برداری از سیستم آبرسانی روستای قندرقالو با اشاره به اینکه روستای مذکور سومین روستایی است که با همت مردم و خیرین از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شده است، گفت: تعداد کل روستاهای استان ۹۰۵ پارچه است که از این تعداد روستا در سطح استان بیش از ۸۲ درصد آن‌ها تحت پوشش سیستم آبرسانی قرار دارند و شاخص بهره‌مندی آن‌ها از آب شرب نزدیک به ۷۷ درصد می‌رسد.

کابلی، افزود: روستای قندرقالو دارای ۹۴ خانوار و بیش از ۴۰۰ نفر جمعیت است که اعتبارات آبرسانی به این روستا از طریق آب و فاضلاب روستایی، بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان، اهالی روستا، خیرین و زکات تامین شده است که کل اعتبار هزینه شده ۷۰۰ میلیون ریال است.

وی اقدامات انجام شده در این طرح را احداثخط انتقال به طول ۲۰۰ م‌تر، احداثشبکه توزیع به طول ۳۲۰۰ متر اشاره کرد و اظهار داشت: اصلاح و لایروبی قنات قدیمی به طول ۲۰۰ م‌تر، احداثقنات جدید به طول ۱۵ متر، کنتورگذاری به تعداد ۹۴ فقره و حذف انشعابات غیرمجاز به تعداد ۱۵ فقره از دیگر کارهای صورت گرفته در این طرح است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز