خبرگزاری کار ایران

همزمان با پنجمین روز از ایام ا…دهه فجر در استان زنجان؛

آیین مراسم اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی گروه‌نوازی استان زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۵۵

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان گفت: دردولت تد بیر وامید به دنبال ایجاد شور ونشاط در جامعه با اجرای برنامه های متنوع در سال ۹۳خواهیم بود.

زنجان: شامگاه پنج شنبه(۱۷بهمن) آیین مراسم اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان زنجان، در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان، با حضور مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، داوران، گروه‌های هنر موسیقی استان و مجمع کثیری از مردم استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر مقدم، با اشاره به برگزاری ۵روزه این جشنواره با ۱۳گروه موسیقی از گروه‌های بومی استان زنجان، گفت: استان زنجان در برگزاری این جشنواره شاهد استقبال و همراهی بی‌نظیر مخاطبان و هنرمندان استان زنجان بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه زمان آمادگی هنرمندان موسیقی برای اجرای این جشنواره موسیقی در استان محدود بود، اظهار داشت: شاهد همت بالای هنرمندان موسیقی زنجان برای اجرای این جشنواره به نحو مطلوب در استان بودیم.

وی تعداد هنرمندان اجرای این قطعات را در ۱۳گروه با تعداد ۱۵۶نفر عنوان کرد وگفت: گروههای موسیقی شرکت کننده در اولین جشنواره موسیقی استان زنجان، به اجرای موسیقی کلاسیک، سنتی، پاپ وآذری پرداختند.

مقدم در ادامه با اشاره به انتخاب گروههای چهارگانه موسیقی در استان، افزود: انتخاب گروه‌های موسیقی جشنواره گروه نوازی استان زنجان هر کدام دارای مخاطبین خاص خود بوده است.

وی همچنین همت و پشتکار گروه‌های موسیقی استان را برای برگزاری این جشنواره بسیار مهم ارزیابی کرد وخاطر نشان شد: درآینده شاهد برگزاری جشنواره دوم با سطح بالا‌تر در استان خواهیم بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در بخشی از سخنان خود ابراز امیدواری کرد: در دولت تدبیر و امید به دنبال ایجاد شور و نشاط در جامعه با اجرای برنامه‌های متنوع در سال ۹۳خواهیم بود.

این مقام مسئول در استان زنجان، با اشاره به اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف در سال آینده گفت: اجرای این برنامه‌ها در استان توام با شادی ونشاط خواهد بود.

مقدم، در پایان از مردم وهنرمندان به دلیل استقبال گرم و صمیمی، تقدیر کرد ویاد آورشد: اعضای انجمن موسیقی استان زنجان دراین راستا دارای تلاش مطلوب مضاعف در اجرا ی قطعات موسیقی و برگزاری این جشنواره بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز