خبرگزاری کار ایران

فرماندار سلطانیه:

‌انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از نهضت تاریخی عاشوراست

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۰۹

در بزرگداشت دهه فجر در شهرستان سلطانیه، چهارمین جلسه شورای اداری این شهرستان با محوریت بزرگداشت دهه مبارکه فجر برگزار شد.

فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: دو وی‍‍‍ژگی شاخص برنامه‌های دهه مبارکه فجر امسال در شهرستان سلطانیه مردمی بودن و شاد ی ونشاط اغلب قریب به اتفاق برنامه‌هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در این جلسه خالقی فرماندار شهرستان سلطانیه ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله مبارکه دهه فجر این ایام را به فجر آفرینان و صاحبان اصلی وخانواده‌های معظم ومعزز شهدا، تبریک گفت وافزود: امروزه بخش عمده‌ای از وقایع و اتفاقات مهم حادثدر جهان، ملهم و نشأت گرفته از انقلابی است که نهال آن در اوایل دهه ۱۳۴۰ در شهر خون و قیام شهرمقدس قم به دست بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) کاشته شد و تنها خون شهدای انقلاب است که شایستگی آبیاری چنین نهال مقدسی را دارد و به برکت همین خون شهدای انقلاب است که این نهال امروزه به درختی تنومند و تناور تبدیل شده است.

وی در ادامه سخنان خود، دو وی‍‍‍ژگی شاخص برنامه‌های دهه مبارکه فجر امسال در شهرستان سلطانیه را مردمی بودن و نیزشاد و مفرح بودن اغلب قریب به اتفاق برنامه‌ها اعلام و ۳ برنامه شاخص شهرستان را شامل: جشن انقلاب در۱۵ / ۱۱ / ۹۲، یادواره شهدای شهرستان در ۱۷ / ۱۱ / ۹۲ و ۲۲ بهمن ماه توصیف نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز