خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد تصویری حوزه هنری استان زنجان خبرداد:

تولید انیمیشن " پایستگی " در حوزه هنری استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۰۴

انیمیشن " پایستگی " به کارگردانی آرش محمدی، در حوزه هنری استان زنجان تولید شد.

مسئول واحد تصویری حوزه هنری استان زنجان، گفت: انیمیشن «پایستگی» با بهره گیری از تکنیک‌ها و ابزارهای ساده تولید شده و بیان محتوای اخلاقی آن بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا ازنجان، میثم سیفی، مسئول واحد تصویری حوزه هنری استان زنجان گفت: انیمیشن پایستگی به کارگردانی آرش محمدی و محمد بیات در بهمن ماه سال ۹۲ در حوزه هنری استان زنجان تولید شد.

وی با اشاره به اینکه موضوع این انیمیشن اخلاقی است، اظهار کرد: انیمیشن پایستگی به مدت ۱۰۰ ثانیه در ارتباط با تاثیرات و بازخوردهای رفتار انسان در محیط پیرامونش ساخته شده است.

سیفی با بیان اینکه حمایت از هنرمندان جوان و با استعداد به ویژه در زمینه تولیید انیمیشن یکی از مهم‌ترین رویکردهای حوزه هنری است، افزود: انیمیشن «پایستگی» با بهره گیری از تکنیک‌ها و ابزارهای ساده تولید شده و بیان محتوای اخلاقی آن بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ از جمله اهداف تولید این انیمیشن بوده است، ابراز کرد: این جشنواره با شعار سینمای اخلاق، در چهار بخش اصلی، بین الملل، سینمای اخلاق و چشم انداز ۱۴۰۴، از(۷ تا ۹ اسفندماه) در حوزه هنری برگزار می‌شود.

وی یادآور می‌شود انیمیشن «پایستگی» دومین محصول تولیدی حوزه هنری استان زنجان در عرصه انیمیشن در سال جاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز