خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه ویترای «ترمه گل» در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۹۰

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از برگزاری نمایشگاه ویترای «ترمه گل» در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان، گفت: ۳۵ اثر از نقاشی روی شیشه یا ویترا و ۲۰ اثر نیز در حوزه سرامیک شکسته از حیدری در نمایشگاه ویترا به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، یحیی امیری، امروز سه شنبه(۱۵بهمن) با اعلام این خبر، اظهار داشت: هنر ویترا یا نقاشی روی شیشه متاسفانه به نوعی در جامعه مظلوم واقع شده است.

امیری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه هنر ویترا در زنجان معرفی این هنر و هنر کار با سرامیک شکسته به جامعه است، تصریح کرد: بر اساس قول‌های داده شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این رشته هنری طی تابستان سال آینده در محل فرهنگسرای امام خمینی آموزش داده می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان ادامه داد: متاسفانه دو رشته هنری ویترای و کار با سرامیک شکسته در حال حاضر به صورت رسمی نیز آموزش داده نمی‌شود.

امیری با بیان اینکه نمایشگاه ویترای «ترمه گل» تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری در زنجان دایر است، اضافه کرد: محل این نمایشگاه گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی اعلام شده است.

این مسئول با بیان اینکه آثار هنری حیدری، هنرمند زنجانی در نمایشگاه مذکور به نمایش عموم درآمده است، ادامه داد: در مجموع این آثار هنری در دو حوزه سرامیک شکسته و هنر ویترا ارائه شده است.

وی یادآور شد: ۳۵ اثر از نقاشی روی شیشه یا ویترا و ۲۰ اثر نیز در حوزه سرامیک شکسته از حیدری در نمایشگاه ویترا به نمایش گذاشته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در پایان با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند هر روز برای بازدید از این نمایشگاه به گالری فرهنگسرای امام خمینی مراجعه کنند، اذعان داشت: زمان بازدید از این نمایشگاه صبح ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر ۱۶ تا ۱۹ اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز