خبرگزاری کار ایران

در ۱۰ ماهه نخست سال در آبفای زنجان محقق شد؛

تبدیل هزار و ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز به مجاز

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۳۱

در ۱۰ ماه نخست سال‌جاری هزار و ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز در سطح استان در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به انشعاب مجاز تبدیل شده است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان مطلب فوق گفت: اینگونه انشعابات در شناسایی درآمد‌ها و پرت آب بسیار موثر است و در صورت مشاهده با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد و جرائم دوره مصرف نیز با نرخ آب آزاد از متخلفین دریافت می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، اردوان سلطانی امروز با اعلام این خبرافزود: در صورت برخورد با متخلفین انشعابات غیر مجاز، باهماهنگی مسئولین قضائی استان بلا فاصله با متخلفین برخورد می‌شود.

وی در ادامه افزود: اکثر اینگونه انشعابات مربوط به شهرک‌های اقماری حاشیه شهر بوده که به صورت غیر مجاز و بدون مجوز لازم اقدام به ساخت و ساز نموده‌اند و شرکت جهت ساماندهی به اینگونه انشعابات اقدام به مجاز کردن انشعابات غیرمجازشناسایی شده کرده است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای استان زنجان در خصوص برخورد با لوله کش‌های متخلف که اقدام به تعرض به شبکه آب می‌نمایند گفت: در این مورد چندین فرد نیز شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده و هم اکنون مراحل قانونی را طی می‌کند.

وی در پایان به اشتراک آب استان هم اشاره کرد و افزود: کل اشتراک آب استان تا پایان ۹ ماه نخست سال‌جاری به آحاد ۲۳۳ هزار و ۱۸۳ و فاضلاب ۵۵ هزار و ۶۹۸ فقره است و واگذاری در ۹ ماهه نخست سالجاری به ترتیب انشعاب آب به آحاد ۹ هزار و ۳۳۶ و فاضلاب ۴ هزار و ۶۶۶ فقره انشعاب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز