خبرگزاری کار ایران

همزمان با برگزاری جشن بزرگ انقلاب در شهرستان خرم دره صورت گرفت؛

رونمایی کتاب جامعه‌شناسی تاریخ خرم‌دره، در دوره قاجار و پهلوی و کتاب شعر «نوازش»

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۷۱

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره، به مناسبت ۱۲بهمن سالروز، ورود امام خمینی(ره) به ایران اقدام به برگزاری جشن بزرگ انقلاب و رونمایی از دوکتاب تاریخ و شعرکرد.

زنجان: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم دره گفت: جشن‌های انقلاب اسلامی ایران باید هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رضا خدایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم دره، به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه جشن‌های انقلاب باید هرچه باشکوه‌تر برگزار شود، تصریح کرد: شناخت و فهم عمیق این انقلاب و مبانی آن، به خصوص برای نسلهای بعد از انقلاب از جهت‌های گوناگون ضروری است و باید حق شهدا و چگونگی ادا این حق برای مردم روشن شود.

در ادامه حجه الاسلام نوری‌پور، امام جمعه شهرستان خرم دره، گفت: از برکات نظام جمهوری اسلامی پیشرفت و ترقی در عرصه‌های دینداری، علوم و.. بدست جوانان متخصص ایرانی رقم خورده و پله‌های ترقی طی شد و هر روز شاهد موفقیت‌های بی‌شمار در حوزه‌های مختلف در کشور هستیم.

و ی با بیان اینکه انقلاب ما اسلام ناب را در این مملکت احیاء کرد، گفت: پرچمی را که شهدا ی انقلاب بر افراشتند باید همواره برافراشته بماند تا تحویل صاحب برحقش مهدی(عج) بشود.

نوری‌پور، فرماندار شهرستان خرم دره، نیز در ادامه ضمن گزارش فعالیت‌های شهرستان خرم دره، گفت: به برکت انقلاب اسلامی و فرهنگ دوستی مردم خرم دره ۳ دانشگاه آموزش عالی با ۳۰۰۰ دانشجو در شهرستان دایر است.

وی، با اشاره به موفقیت‌های حوزه‌های فرهنگی هنری شهرستان خرم دره، گفت: شهرستان خرم دره، قطب موفق هنر موسیقی استان می‌باشد و در سایر زمینه‌ها نیز این شهرستان شاهد پیشرفت‌ها ی چشمگیر بوده است.

وی در ادمه سخنانش افزود: شهر خرم دره و روستای «قلعه حسینیه» بعنوان پایلوت اجرای طرح شهر الکترونیکی در استان زنجان انتخاب شده است، که تحقق این طرح درشهرستان علاوه بر افزایش نظم و دقت در کارهای اداری وکاهش هزینه‌ها، موجب شتاب بخشی کار‌ها و عدم نیاز به مراجعه حضوری افراد به ادارات می‌شود.

گفتنی است: در بخشی از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در شهرستان خرم دره، برنامه‌های نظیر برگزاری مسابقه، اجرای کنسرت موسیقی سنتی و محلی، اجرای تئا‌تر، سرود، و نمایش طنز توسط بازیگران و هنرمندان صداو سیمای مرکز زنجان اجرا شد.

لازم به ذکر است: در پایان برنامه نیز از کتاب جامعه‌شناسی تاریخ خرم دره، در دوره قاجار و پهلوی با نویسندگی لیلا محمدی و کتاب شعری با عنوان نوازش به نویسندگی مونا کلانتری رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز