خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان برای اولین بار صورت گرفت؛

اولین جشنواره موسیقی گروه نوازی در زنجان کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۶۸

اولین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان زنجان, به مناسبت سی وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن موسیقی استان زنجان از ۱۷-۱۲ بهمن ماه در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان در حال برگزاری است.

زنجان: اولین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان زنجان، با گروه موسیقی «مهرگان» به سرپرستی محمود کریمی با نوع موسیقی «پاپ» از شهرستان زنجان کلید خورد. و در سانش ۲۰-۳۰ / ۱۸با گروه موسیقی «یاشار» به سرپرستی شهباز فتحی با موسیقی «آذری» از شهرستان زنجان در روز اول برگزاری خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، همزمان به آغاز ایام ا… دهه فجر، امروزشنبه(۱۲بهمن) اولین جشنواره موسیقی گروه نوازی در استان زنجان کلید خورد.

جعفر محمدی، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، در حاشیه برگزای این جشنواره با اشاره به برگزاری اولین جشنواره موسیقی گروه نوازی در استان گفت: استان زنجان دارای توانمندیهای مطلوب دراین زمینه است.

محمدی برگزاری این جشنواره رابرای آینده موسیقی استان زنجان مهم ارزیابی کرد وگفت: در سالهای آینده شاهد برگزاری جشنواره موسیقی با کیفیت بالا‌تر از سالجاری با برنامه‌های بسیار پر بار‌تر از سالجاری در استان زنجان خواهیم بود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، در ادامه با ارزیابی مطلوب از برگزاری این جشنواره در زنجان، برگزاری چنین جشنواره‌ها را در استان مهم و اساسی عنوان کرد.

گفتنی است: اولین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان زنجان، به مناسبت سی وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به همت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن موسیقی استان زنجان از ۱۷-۱۲ بهمن بعد از ظهر‌ها از ساعت ۲۰-۱۶ در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان در حال برگزاری است.

لازم به ذکر است اولین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان زنجان، با گروه موسیقی «مهرگان» به سرپرستی محمود کریمی با نوع موسیقی «پاپ» از شهرستان زنجان کلید خورد، و در سانش ۲۰-۳۰ / ۱۸با گروه موسیقی «یاشار» به سرپرستی شهباز فتحی با موسیقی «آذری» از شهرستان زنجان در روز اول برگزاری خاتمه یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز