خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفار شهرستان خرمدره خبرداد:

واگذاری ۱۶۹ انشعاب جدید در امور آبفار خرمدره

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۴۶

مدیر امور آبفار شهرستان خرمدره از بهره مندی نزدیک به چهار هزار نفر از مشترکین روستایی از پروژه‌های تأمین آب این شهرستان خبرداد.

زنجان: مدیر امور آبفار شهرستان خرمدره گفت: امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان خرمدره رتبه نخست را در زمینه دریافت وصولی و مطالبات معوقه در بین شهرستانهای استان زنجان کسب نمود.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید ابوالفضل کاظمی مدیر امور آبفار شهرستان خرمدره امروز با اعلام این امور در۱۰ ماهه گذشته سال جاری گفت: با هزینه‌ای در حدود ۲میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال توانستیم با امکانات و بسترهای موجود نزدیک به ۴ هزار نفر از مشترکین خود در این شهرستان را از خدمات این امور بهره‌مند سازیم.

وی یادآور شد: در ۱۰ ماهه سال جاری ۶۲ فقره کنتور معیوب مشترکین روستایی شهرستان خرمدره در جهت شناخت میزان دقیق فروش و مدیریت مصرف مورد تعویض قرار گرفت که این واگذاری کنتور‌ها به صورت رایگان بوده است.

این مقام مسئول روستاهای تحت پوشش امور آبفار شهرستان خرمدره را ۱۲ روستا اعلام کرد و گفت: طی ۱۰ ماهه گذشته سال جاری ۱۶۹ فقره انشعاب جدید به مشترکین روستایی واگذارشده است.

کاظمی خاطر نشان ساخت: ۶/۹۸ درصد جمعیت روستایی شهرستان خرمدره تحت پوشش امور آبفار این شهرستان قرار داشته و از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند هستند.

مدیر امور آبفار شهرستان خرمدره افزود: با توجه به کمبود اعتبارات ما تلاش می‌کنیم از توانمدیهای موجود در هرچه بهتر نمودن خدمات استفاده کرده و بهره‌مندی حداکثری از امکانات را داشته باشیم و رضایتمندی مشترکین خود در سطح روستاهای شهرستان را کسب نماییم.

گفتنی است امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان خرمدره رتبه نخست را در زمینه دریافت وصولی و مطالبات معوقه در بین شهرستانهای استان زنجان کسب نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز