خبرگزاری کار ایران

بازدید شهردار زنجان از فرودگاه؛

شهرداری متناسب با توان خود برای رفع مشکلات فرودگاه تلاش می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۹۷

زنجان - شهردار زنجان اعلام آمادگی شهرداری را برای حمایت از فعالیت‌های فرودگاه زنجان اعلام کرد.

ایلنا: شهردار زنجان گفت: یکی از زیر ساخت‌های توسعه شهر وجود فرودگاه است که این بخش در زنجان نیازمند تقویت است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محسن امین در طی بازدید از فرودگاه زنجان به منظور شناسایی زمینه همکاری و حمایت از آن افزود: شهرداری متناسب با توان خود در زمینه احیای فضای سبز فرودگاه و تامین راه دسترسی برای آن پیگیری و همکاری لازم را داشته باشد.

وی ضمن اظهار تاسف از زیان ده بودن اکثر فرودگاه‌های کشور خاطر نشان کرد: فرودگاه‌ها باید با نیاز سنجی و برقراری ارتباط تنگاتنگ با اقشار مختلفذ جامعه بستر رشد و توسعه را فراهم کنند.

شهردار زنجان گفت: سرمایه گذاری بخش‌های مختلف در شهر به منزله حلقه‌های زنجیره توسعه هستند بنابراین برقراری ارتباط بین سرمایه گذاران مختلف و فراهم کردن زمینه فعالیت مشترک می‌تواند توسعه را تسریع بخشد.

امین اظهار کرد: یکی از زیر ساخت‌های توسعه شهر وجود فرودگاه است که این بخش در زنجان نیازمند تقویت است.

وی وجود مراکز دانشگاهی، راه اندازی بیمارستان‌ها و فضاهای خصوصی برای جذب توریسم را فرصت مناسبی برای تقویت فرودگاه زنجان برشمرد و اظهار کرد: باید با هم افزایی مدیران از فرصت‌های موجود به نحو بهینه‌ای استفاده کرد.

مدیر فرودگاه زنجان نیز در ادامه به مشکلات پیش روی نهاد متبوعش پرداخت و خاطر نشان کرد: فرودگاه زنجان از سال ۷۹ افتتاح شده و با رفع کاستی‌های موجود طی سال‌های اخیر فعالیت خود را گسترش داده است.

شجاعی با اشاره به دایر بودن پرواز زنجان - مشهد و زنجان – جده بیان داشت: درصورتیکه پرواز زنجان - تهران نیز دایر شود امکان حضور صاحبنظران خارج از استان در زنجان فراهم می‌شود و این امر منجر به تسریع در روند توسعه می‌شود.

وی با اشاره به نبود صرفه اقتصادی در فرودگاه‌ها گفت: نباید این مشکل منجر به تعطیلی و تضعیف فعالیت آن شود.

شجاعی خواستار تقویت حمایت‌ها و همکاری‌های شهرداری زنجان برای تقویت پرواز‌های فرودگاه زنجان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز