خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان:

خبرنگاران چشمان بیدار شهر هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۲۳

شهردار زنجان با اشاره به نقش خبرنگاران در پیشبرد امور جاری گفت: خبرنگاران به عنوان چشمان بیدار شهر با انتقال کاستی ها و نقاط قوت رویدادهای جاری نقش بسزایی در توسعه جامعه دارند.

شهردار زنجان گفت: خبرنگار باید واقعیت‌های موجود را منتشر کند و قضاوت را به مخاطب بسپارد بنابراین قرار نیست خبرنگاران ابزار شخص یاگروهی باشند و منافع آنان را تامین کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، محسن امین، طی بازدید از خبرگزاری ایرنا اظهار کرد: بنده رسانه‌های گروهی را به عنوان رکن چهارم دموکراسی باور دارم.

وی خاطر نشان کرد: نظام‌های مردم سالار برای رشد و بقای مستمر خود نیاز به رسانه‌های گروهی دارند.

شهردار زنجان رسانه‌ها را به مثابه آینه‌ای برای جامعه دانست و ابراز کرد: خبرنگار باید واقعیت‌های موجود را منتشر کند و قضاوت را به مخاطب بسپارد بنابراین قرار نیست خبرنگاران ابزار شخص یاگروهی باشند و منافع آنان را تامین کنند.

امین ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری وظایف گسترده‌ای به عهده دارد و با طیف متفاوتی از جامعه در ارتباط است فعالیت خبرنگاران و اقدامات رسانه‌ها در این حوزه در ارتقا سطح خدمات شهری موثرخواهد بود.

وی با اشاره به توسعه روز افزون وسایل ارتباط جمعی بیان داشت: اینک که هر فرد یک شهروند خبرنگار است رسانه‌های گروهی رسمی باید بکوشند با انتشار اخباربر پایه صداقت اعتماد عمومی را جلب کنند.

شهردار زنجان با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی وصداقت و صحت در انتشار اخبار گفت: متاسفانه با تغیییر دولت‌ها رویکرد رسانه‌ها تغییر می‌کند و این از چشم مردم پنهان نیست.

گفتنی است در این دیدار شهردار زنجان وعده داد: فضای سبز مجاز خبرگزاری ایرنا با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمود صارمی» خبرنگار ایرنا پس از تصویب شورای شهر به نام این شهید نامگذاری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز