خبرگزاری کار ایران

معاون خبر, صدا و سیمای مرکز زنجان:

تبین عزت و غرور ملی جزو نیازهای ملی جامعه امروز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۴۰

معاون خبر, صدا و سیمای مرکز زنجان, با اشاره به تحولات بنیادی در سطح جامعه بعد از انقلاب اسلامی در ایران گفت: این تحولات در حوزه های مختلف اجتماعی, اقتصادی, سیاسی, علمی, عمرانی, هنری, فرهنگی و غیره بوده است.

معاون خبر صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: امیدواریم با اجرای برنامه‌های جشن بزرگ انقلاب اسلامی در زمینه ایجاد امید ونشاط در جامعه استان زنجان شاهد گامهای بلند باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، قربانی، معاون خبر، صدا و سیمای مرکز زنجان، امروز پنج شنبه(۳دی) در اولین جلسه کمیته ارتباطات واطلاع رسانی ستاد برگزاری مراسم دهه فجراستان زنجان، گفت: در استان زنجان با اجرای برنامه‌های از صدا وسیمای مرکز زنجان، دارای اهدافی برای بازخوانی پیشرفت‌های حوزه‌های مختلف جامعه در ایام دهه فجررا شاهد خواهیم بود.

معاون خبر، صدا و سیمای مرکز زنجان، با بیان اینکه در استان زنجان شاهد پیشرفتهای علمی بی‌نظیر در زمینه‌های مختلف پزشکی وغیره بودیم افزود: باید این دستاوردهای در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف به اطلاع عموم مردم برسند.

وی استان زنجان را در زمینه سد سازی جزو استانهای بر‌تر در سطح کشور عنوان کرد وگفت: در بخش علمی نیز استان زنجان یکی از استانهای پیشرفته و پیشرو در سطح کشور بوده است.

وی همچنین اطلاع رسانی از اقدامات مطلوب وموثر اجتماعی و غیره را در استان برای اطلاع رسانی وآگاهی بخشی دارای اهمیت اساسی به مردم وشهروندان دانست و گفت: پخش روز شمار انقلاب از بخش اخبار از جمله برنامه‌های این مرکز با هدف بازسازی اتفاقات آن روزهای انقلاب با اجرای برنامه های مناسبتی خواهد بود.

قربانی تبین عزت وغرور ملی را جزو نیازهای ملی امروز در جامعه عنوان کرد وافزود: در بخش گروه سیاسی شاهد پخش گزارشات ویژه در این حوزه خواهیم بود.

این مسئول در صدا وسیمای مرکز زنجان، در پایان تبین جایگاه رهبری در نظام را از جمله برنامهای مهم واساسی این مرکز در ایام… دهه فجرسالجاری عنوان کرد وخاطر نشان شد: امیدواریم با اجرای برنامه‌های جشن بزرگ انقلاب اسلامی در زمینه ایجاد امید ونشاط در جامعه استان زنجان شاهد گامهای بلند باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز