خبرگزاری کار ایران

معاون صدای مرکز صدا و سیمای مرکز زنجان:

برنامه های مرکز صدای زنجان با رویکرد دهه فجر اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۳۵

معاون صدای مرکز صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه پخش ۱۰ نمایش با موضوع انقلاب در دست اقدام است، گفت: برنامه های مرکز صدای زنجان با رویکرد دهه فجر اجرا می شود.

زنجان: معاون صدای مرکز صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: وصیت نامه های شهدا نیز با هدف ترویج فرهنگ شهادت در بین نسل جوان در طول این ایام پخش می شود.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، سید محمد آل یاسین امروز پنج شنبه(۳ بهمن) در اولین جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد برگزاری دهه فجر استان زنجان اظهار داشت: روزانه در مرکز صدای زنجان ۲۲ ساعت برنامه پخش می شود که عمده برنامه های آن تولیدی و تامینی است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های این ایام با رویکرد دهه فجر و مناسبتی تهیه و پخش خواهد شد، ادامه داد: در این دهه بازخوانی انقلاب و رویدادهای مهم و حماسه های تاریخ انقلاب دردستور کار این واحد است.

این مقام مسئول اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب را ضروری عنوان کرد و افزود: این اطلاع رسانی می تواند از طریق مصاحبه با انقلابیون و افرادی که در این پیروزی نقش داشته اند، انجام شود.

آل یاسین به نقش رسانه ها در انتقال این آرمانها به نسل جوان اشاره کرد و گفت: برنامه های مرکز صدای زنجان نیز با توجه به سن و تحصیلات مخاطبین پخش و اجرا می شود.

به گفته وی، با توجه به نقش روستائیان در پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه " کندیمیز " با رویکر نقش روستائیان در انقلاب و پس از پیروزی انقلاب پخش می شود.

معاون صدای مرکز زنجان ادامه داد: وصیت نامه های شهدا نیز با هدف ترویج فرهنگ شهادت در بین نسل جوان در طول این ایام پخش می شود.

وی به پخش زنده مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از این مرکز اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تمام برنامه های مربوط به دهه فجر امسال در استان از طریق مرکز صدای زنجان به شکل مناسبی پخش خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز