خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زنجان خبر داد:

نشست هم‌اندیشی منابع طبیعی با دهیاران و شوراهای اسلامی بخش زنجانرود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۴۹

متاسفانه در این منطقه به دلیل بالا بودن استعداد کشاورزی بحثتخریب نیز چشمگیر بوده که برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی می‌تواند در پیشگیری موثر باشد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زنجان گفت: متاسفانه در این منطقه به دلیل بالا بودن استعداد کشاورزی بحثتخریب نیز چشمگیر بوده که برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی می‌تواند در پیشگیری موثر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی نهاوندی امروز با اعلام این خبر گفت: این برنامه با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم روستاهای منطقه زنجان از برنامه‌ها و اقدامات منابع طبیعی در محل بخشداری منطقه برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این نشیت مدیر کل منابع طبیعی استان درباره نقش منایع طبیعی و اجرای طرح‌های آبخیزداری سخنرانی کرد، ادامه داد: به دلیل توسعه بخش کشاورزی و معدن در این منطقه احساس کردیم که این برنامه در منطقه برگزار شود.

نهاوندی با ابراز تاسف از اینکه برخی صدور مجوز معدن و یا شکار را جزو وظایف منابع طبیعی می‌دانند، ادامه داد: متاسفانه در این منطقه به دلیل بالا بودن استعداد کشاورزی بحثتخریب نیز چشمگیر بوده که برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی می‌تواند در پیشگیری موثر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز