خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

قوانین باید به نفع مردم تفسیر شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۳۶

استاندار زنجان با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات مردمبه ویژه جانبازان گفت: قوانین باید به نفع احاد مردم به یژه ایثارگران تفسیر شود.

زنجان: استاندار زنجان گفت: عدم توجه به قوانین موجب می‌شود تا این قوانین به نفع مردم اجرایی نشود.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، جمشید انصاری، استاندارز نجان، شامگاه پنج شنبه، درجلسه هم‌اندیشی استاندار زنجان با جانبازان بالای ۷۵ درصد استان زنجان با اشاره به حل مشکلات جانبازان تاکید کرد: برگزاری چنین جلساتی موجب می‌شود تا مسئولان در جریان مشکلات قشرهای مختلف از جمله جانبازان قرار گیرند.

استاندار با بیان اینکه وجود نواقض در قوانین موجب می‌شود تا آن قوانین به نحو مطلوبی اجرایی نشود، افزود: مسئولان به دلیل عدم آشنایی با قوانین نمی‌توانند به راحتی در این زمینه تصمیم بگیرند.

انصاری با اشاره به اینکه به مسئولان دستگاه‌های اجرایی توصیه می‌شود قوانین و مقررات را در خصوص عموم مردم و ایثارگران به نفع مردم مورد توجه قرار دهند، افزود: باید مطابق قانون و به نفع مردم رای صادر کرد.

این مقام مسئول در استان، در ادامه با اشاره به اینکه جانبازان بالای ۲۵ درصد، فرزندان شهدا و افزاد زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد از پرداخت شهریه معاف هستند، افزود: عدم توجه به قوانین موجب می‌شود تا این قوانین به نفع مردم اجرایی نشود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه قانونگذار در قوانین حدی را مشخص کرده است، افزود: تفسیر آن می‌تواند به نفع مردم تمام شود.

این مسئول از بخشنامه کردن برخی موارد اجرایی به دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و افزود: به زودی این بخشنامه برای تسریع در امور ایثارگران ارائه می‌شود.

استاندار زنجان بر ضرورت جدیت در امور درمان ایثارگران تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرای موظفند مطابق قانون همه هزینه‌های درمان جانبازان شاغل در آن دستگاه اجرایی را پرداخت کنند.

انصاری با اشاره به اینکه نسبت به پرداخت هزینه‌ها دقت نمی‌شود، افزود: در قانون به نحو مطلوبی به این امر اشاره شده است که باید دستگاه‌های اجرایی مطابق قانون عمل کنند.

وی بر ضرورت مناسب‌سازی اماکن شهری تاکید کرد و ادامه داد: در دستگاهی همچون استانداری نیز نسبت به مناسب‌سازی توجه نشده است.

این مقام مسئول در استان، در پایان تاکید کرد: باید با توجه به قوانین نسبت به رفع مشکلات ایثارگران اقدام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز