خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خبرداد:

۹۰ درصد طرح‌های مربوط به جانبازان از سوی کمیسیون اجتماعی تایید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۳۵

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌ ۹۰ درصد طرح‌های مربوط به جانبازان از سوی کمیسیون اجتماعی مورد تایید قرار می‌گیرد.

زنجان: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلاتی که در قالب لایحه ارائه می‌شود، بار مالی نداشته و زود‌تر به نتیجه می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محسن علیمردانی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، شامگاه پنج شنبه، در جلسه هم‌اندیشی استاندار زنجان با جانبازان بالای ۷۵ درصد استان زنجان با اشاره به اهمیت حل مشلات این قشر در جامعه گفت: کمیته ایثارگران در کمیسیون اجتماعی مجلس تشکیل شده و اکثر اعضای این کمیسیون عضو کمیته هستند.

علیمردانی، با بیان اینکه هر طرحی که در خصوص جانبازان به کمیسیون ارائه می‌شود، اعضای اکثرا رای مثبت برای اجرا در نظر می‌گیرند، یاد آورشد: در جلسات مجلس نیز رای قاطع نمایندگان به حل مشکلات این قشر نشان از توجه ویژه نمایندگان مجلس به مشکلات ایثارگران است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه طرحی که دارای بار مالی باشد، معمولا از سوی شورای نگهبان رد می‌شود، خاطرنشان کرد: ضروری است دولت با ارائه لایحه به حل مشکلات جانبازان از سوی مجلس اقدام کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مشکلات جانبازان در قالب بندهایی در کمیته ایثارگران در ردیف بودجه در نظر گرفته می‌شود، افزود: نمایندگان همیت لازم را در این زمینه دارند.

علیمردانی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد طرح‌های مربوط به جانبازان از سوی کمیسیون اجتماعی مورد تایید قرار می‌گیرد، یادآور شد: مشکلاتی که در قالب لایحه ارائه می‌شود، بار مالی نداشته و زود‌تر به نتیجه می‌رسد.

وی برگزاری نشست‌های تخصصی را موجب حل مشکلات جانبازان دانست و افزود: مسئولان ذیربط باید در این نشست‌ها حضور داشته باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: نتایج برگزاری چنین نشست‌هایی در آینده به نحو مطلوبی دیده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز