خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبرداد:

۴۱ هزار قلک احسان دانش آموزی در مدارس شهرستان زنجان توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۴۶

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: در قالب طرح احسان دانش آموزی، ۴۱ هزار قلک احسان دانش آموزی در مدارس شهرستان زنجان توزیع شد.

زنجان _ ایلنا: مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: طرح احسان دانش آموزی از جمله طرح های حسنه ای است که در حمایت از این گروه اجرا می شود.

به گزارش ایلنا، اصغر پناهی اظهار کرد: دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند، از همین رو رسیدگی به امور این گروه از مددجویان همواره مورد توجه امدادگران است.

وی با اشاره به برخی از خدمات قابل ارائه توسط کمیته امداد در حمایت از دانش آموزان اضافه کرد: ارائه خدمات فرهنگی شامل توزیع لوازم مدرسه، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان، برگزاری دوره های آموزشی مختلف و همچنین ارائه خدمات مشاوره تحصیلی از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در حمایت از دانش آموزان انجام می دهد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اجرای طرح های مشارکتی در حمایت از دانش آموزان و بهره گیری از ظرفیت خیرین در این زمینه اضافه کرد: طرح احسان دانش آموزی از جمله طرح های حسنه ای است که در حمایت از این گروه اجرا می شود.

این مسئول با بیان اینکه طرح احسان دانش آموز با توزیع قلک های مقوایی در بین دانش آموزان اجرا می شود، اضافه کرد: توزیع این قلک ها از اولین روز دی ماه در مدارس استان انجام شده و در اواخر بهمن ماه کار جمع‌آوری قلک ها انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز در قالب طرح احسان دانش آموزی ۴۱ هزار قلک مقوایی در مدارس ابتدایی و متوسطه دور اول توزیع شده است، اذعان داشت: ۵۰ درصد از کمک های جمع‌آوری شده در این طرح در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد تا در بین دانش آموزان نیازمند شاغل به تحصیل در مدارس توزیع شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ۵۰ درصد بقیه نیز توسط کمیته امداد و در بین دانش آموزانی که زیر پوشش این نهاد هستند، توزیع می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز