خبرگزاری کار ایران

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان:

بیماری های کلیوی فعالیت های اجتماعی افراد جامعه را مختل می کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۳۶

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان طی دی ماه سالجاری در جمع دانشجویان منتخب ورزشی و علمی دانشکده الغدیر زنجان گفت: بیماری های کلیوی زندگی و فعالیت های اجتماعی افراد جامعه را مختل می کند.

زنجان: مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان گفت: دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی با ایجاد تفاهم نامه با انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان می‌توانند از روند رو به رشد بیماری‌های کلیوی جلوگیری کرده و در این زمینه این انجمن را یاری کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمدرضا طهماسبی افزود: تشکیل کانون دانشجویی در دانشگاه‌ها در جهت تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان در راستای معرفی این انجمن و اهداف آن است.

وی ادامه داد: دانشجویان از اقشار فعال جامعه هستند که به کمک آنان می‌توان علائم و نشانه‌های بیماری‌های کلیوی را در میان مردم شناساند و در پیشگیری از این بیماری‌ها گام برداشت.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان تاکید کرد: دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی با ایجاد تفاهم نامه با انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان می‌توانند از روند رو به رشد بیماری‌های کلیوی جلوگیری کرده و در این زمینه این انجمن را یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز