خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد:

خانه مطبوعات استان زنجان پس از سه سال تعطیلی شروع به کار می کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۲۴

خانه مطبوعات استان زنجان یکی از خانه‌های مقتدر و فعال در سطح کشور بوده است که ضروری است دوباره احیاء و فعالیت خود را از سر گیرد.

زنجان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: خانه مطبوعات استان زنجان یکی از خانه‌های مقتدر و فعال در سطح کشور بوده است که ضروری است دوباره احیاء و فعالیت خود را از سر گیرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، ناصر مقدم، امروز یکشنبه(۲۲دی) با اشاره به عملی کردن یکی از وعده‌های مراسم معارفه خود گفت: خانه مطبوعات استان زنجان که به دلیل اختلاف بین اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، با خانه مطبوعات از سال ۸۹تعطیل بوده است با تشکیل جلسه مجمع عمومی دوباره فعال می‌شود.

مقدم با بیان اینکه برای ایجاد این مجموعه مدنی صنفی باید از خود افراد فعال در این زمینه بهره‌مند شد اظهار داشت: طبق تاکیدات دولت تدبیرو امید بر واگذاری فعالیتهای فرهنگی وهنری و کاهش تصدیگری دولت در این امور لازم است که این تشکل صنفی با رفع موانع ومشکلات در استان زنجان فعال شود.

این مقام مسئول در استان زنجان، در این خصوص با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات یادآورشد: خانه مطبوعات استان زنجان یکی از خانه‌های مقتدر وفعال در سطح کشور بوده است که ضروری است دوباره احیاء وفعالیت خود را از سر گیرد.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، در ادامه فعالیتهای خانه مطبوعات استان زنجان را در گذشته بسیار حائز اهمیت برشمرد وخاطر نشان شد: این خانه در راستای رسیدگی به امور ومشکلات اهالی مطبوعات استان زنجان دراولین فرصت با اقدامات موثر در این زمینه فعال می‌شود.

وی احیاء خانه مطبوعات استان زنجا ن را در خصوص واگذاری برخی امور ومسئولیت‌ها درحوزه مطبوعات ورسانه‌ها به اهالی این صنف دراستان دارای اهمیت اساسی برشمرد وتصریح کرد: طبق اساسنامه خانه مطبوعات استان زنجان از زمان انتشار آگهی که در روزنامه مردم نوبه تاریخ ۱۵ / ۱۰ / ۹۲ به چاپ رسیده تا زمان برگزاری مجمع ۴۵-۱۵ روز فرصت است که اعضای که کاندیدای تصدی سمت هیات مدیره ویا بازرس خانه مطبوعات هستند حداکثر از تاریخ انتشار آگهی به مدت یک ضمن ارائه مدارک لازم به دفتر خانه مطبوعات واقع در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اقدام نمایند.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان گفت: این برگزاری مجمع عمومی در تاریخ ۷ / ۱۱ / ۹۲ روز دوشنبه ساعت۱۵:۳۰ در محل فرهنگسرای امام خمینی(ره) خواهد بود.

مقدم با بیان اینکه در روز انتخابات جلسه با دستور جلسه «گزارش مدیر خانه مطبوعات استان زنجان و انتخابات اعضای جدید هیات مدیره وبازرس خانه مطبوعات استان» توام خواهد بود گفت: با انتخابات این مجموعه صنفی وتشکیل این خانه در استان زنجان شاهد اقدامات اساسی در بحثثبت تشکیل تشکل‌های صنفی ودر نتیجه واگذاری امور مربوط به مطبوعات به اهالی آن خواهیم بود.

وی انتخابات را بر اساس اساسنامه تشکیل خانه مطبوعات عنوان کرد وگفت: هر گونه تغییر وتحول در این مجموعه با نظر هیات مدیره جدید خواهد بود.

مقدم همچنین احیاء وشروع به فعالیت این مجموعه صنفی دراستان زنجان را پس از سه سال تعطیلی وعده به یکی از قولهای خود در مراسم معارفه خود دانست.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، در ادامه خبر ازمحل این خانه برای تشکیل جلسات داد ویاد آورشد: اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان در صدد تعامل وهمکاری برای واگذاری فعالیتهای بخش مطبوعات به اهالی آن در استان است.

مقدم تشکل خانه مطبوعات استان زنجان را بزرگ‌ترین تشکل صنفی در استان عنوان کرد وگفت: این مجموعه برای کمک به توسعه مطبوعات وامور خبرنگاران وروزنامه نگاران واهالی مطبوعات در زنجان است.

وی همچنین تعامل سازنده بین اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان با خانه مطبوعات استان را بعنوان بازوی اجرایی این اداره در سطح استان برشمرد وگفت: از جمله اقدامات خانه مطبوعات در آینده در استان زنجان شرکت در نمایشگاه مطبوعات تهران توسط خانه خواهد بود.

وی شرکت در جشنواره مطبوعات کشوری و برگزاری اولین جشنواره استانی مطبوعات در سال آینده را نیز جزو این اقدامت خواند.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان در این خصوص از همه اهالی مطبوعات واصحاب رسانه استان زنجان خواست که با حضور گسترده خود دراین جلسه مجمع عمومی نقشی در این تشکل صنفی داشته باشند.

مقدم در پایان خبراز برگزاری جلسات منظم ومرتب در زمینه بررسی موضوعات، مشکلات، نقطه نظرات وانتقادات اصحاب قلم ومطبوعات برای اتخاذ تصمیمات موثر در این زمینه داد وخاطر نشان کرد: اهالی مطبوعات بعد از انتخاب اعضای جدید هیت مدیره خانه مطبوعات استان زنجان می‌توانند از مزایای این خانه بهره‌مند و استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز