خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد:

فراخوان برگزاری نخستین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۳۶

نخستین جشنواره موسیقی گروه نوازی با همکاری انجمن موسیقی استان زنجان، واداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تاریخ ۱۸-۱۲ بهمن ماه در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نخستین جشنواره موسیقی گروه نوازی با همکاری انجمن موسیقی استان زنجان، واداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تاریخ ۱۸-۱۲ بهمن ماه در زنجان برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا از زنجان، رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ۵گروه از این گروه‌ها به مرحله اصلی مسابقه راه می‌یابند.
مجید کامیار، رئیس ادره هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، امروز شنبه(۱۴) دی با اعلام این خبر گفت: نخستین برگزاری جشنواره موسیقی گروه نوازی با همکاری انجمن موسیقی استان زنجان، و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تاریخ ۱۸-۱۲ بهمن ماه در زنجان برگزار می‌شود.
کامیار با بیان اینکه این جشنواره موسیقی گروه نوازی شامل تمام گونه‌های موسیقی سنتی، ایرانی، موسیقی پاپ، وعاشقی وغیره خواهد بود افزود: این جشنواره با همکاری انجمن موسیقی استان وادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار خواهد شد.
رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در ادامه با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری این جشنواره گفت: ۵گروه از این گروه‌ها به مرحله اصلی مسابقه راه می‌یابند.
وی در پایان با اشاره به اجرای هر گروه در روزهای برگزاری جشنواره گفت: هر گروه در روز ۲ اجرا خواهد داشت که همگی این اجرا‌ها بعداظهر‌ها با حداقل اجرایی یک ساعته همراه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز