خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مردم همیشه در صحنه ایران روز ۹ دی با حضور گسترده خود حماسه‌ای دیگر آفریدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۱۲

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حماسه ۹ دی نتیجه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و نتیجه باورهای دینی و اعتقادی ملت ایران است.

زنجان _ ایلنا: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: انتخابات ۲۲ خرداد ماه یک فرصت طلایی برای ملت ایران و تیر خلاصی به پروژه‌ها و توطئه‌های مختلف غرب بود که متاسفانه به دلیل اقداماتی که برخی از کاندیدهای انتخاباتی انجام دادند، این‌گونه نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سعید حسینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: تاریخ انقلاب اسلامی ایران از آغاز تاکنون گواهی می‌دهد که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا روش‌های مختلفی را برای براندازی این انقلاب از جمله شورش‌ها، کودتا و جنگ را به کار گرفته است.

حسینی با بیان اینکه ۹ دی نتیجه باورهای دینی و اعتقادی مردم است تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی علیه دشمنان، آن‌ها را مجبور کرد تا از روش دیگری به عنوان جنگ نرم استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۸۸، انتخاباتی کم نظیر و با اهمیت بود گفت: بیش از ۸۵ درصد از جمعیت به پای صندوق‌های رای رفته بودند و این حضور باشکوه در جهان بی‌نظیر بود.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه این حضور باشکوه برای استکبار جهانی خوشایند نبود، ادامه داد: پس از اعلام نتایج برخی از کاندیداهای شکست خورده بازیچه دشمنان شدند و در یک جبهه واحد با قدرت‌های استکباری به نتیجه انتخابات اعتراض کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه این اعتراضات غیر قانونی حماسه بزرگ حضور مردم در پای صندوق‌های رای را به کام مردم تلخ کرد، اذعان داشت: انتخابات ۲۲ خرداد ماه یک فرصت طلایی برای ملت ایران و تیر خلاصی به پروژه‌ها و توطئه‌های مختلف غرب بود که متاسفانه به دلیل اقداماتی که برخی از کاندیدهای انتخاباتی انجام دادند، اینگونه نشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خوشبختانه به دنبال اقداماتی که توسط ضد انقلاب‌ها، فتنه‌گران، سلطنت‌طلبان، بهائیان، منافقان و اراذل و اوباش با اردوکشی‌های خیابانی خود به ویژه در عاشورا با حرمت‌شکنی و آتش زدن خیمه عزاداران حسینی و با رقص و پای‌کوبی در خیابان‌ها ماهیت ضد دینی و ضد انقلابی خود را به نمایش گذاشتند، مردم صبور و همیشه در صحنه ایران روز ۹ دی با حضور گسترده و بی‌نظیر خود حماسه‌ای دیگر آفریدند.

حسینی در پایان تاکید کرد: حضور دانشجویان و دانش‌آموزان در روز ۹ دی بسیار پر شور و باشکوه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز