خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته پژوهش و فناوری در زنجان صورت گرفت؛

شرکت‌های آب منطقه آب و فاضلاب شهری، روستایی و مراکز دانشگاهی زنجان میزگرد تشکیل دادند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۲۹

محورهای مطالعاتی رادر مورد محور انرژی، منابع آب، تصفیه آب، تصفیه فاضلاب، شبکه توزیع، تاسیسات و تجهیزات آب و فاضلاب، خطوط جمع آوری و ایستگاههای پمپاژ فاضلاب و مدیریتی و اجتماعی برشمرد.

همزمان با هفته پژوهش و فناوری میزگردی تخصصی با حضور شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب شهری و روستایی و اساتید دانشگاههای زنجان، علوم پایه، آزاد و پیام نوردر محل سالن شهریاری دانشگاه زنجان برگزار شد.
به گزارش ایلنا از زنجان، کار‌شناس مسئول دفتر تحقیقات و فن آوری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: محورهای مطالعاتی رادر مورد محور انرژی، منابع آب، تصفیه آب، تصفیه فاضلاب، شبکه توزیع، تاسیسات و تجهیزات آب و فاضلاب، خطوط جمع آوری و ایستگاههای پمپاژ فاضلاب و مدیریتی و اجتماعی برشمرد.
مسعود احمدی، کار‌شناس مسئول دفتر تحقیقات و فن آوری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان این مطلب که پژوهش کار نظامند و خلاقی است و به منظور افزایش ذخیره دانش علمی و کاربرد علمی آن انجام می‌شود، گفت: نقش مهم پژوهش در ارائه راهکار‌ها جهت رفع مشکلات صنعت آب و فاضلاب و دستیابی به اهداف این صنعت، زمینه توجه جدی به تحقیقات در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است.
احمدی در ادامه به اولویت‌های تحقیقاتی سال ۹۲ اشاره کرد و گفت: بررسی استفاده از روش‌های نوین اجرای خطوط لوله و مقاوم سازی آن‌ها در برابر لرزه خیزی، بررسی علل تأخیرات بیش از حد مجاز در اجرای پروژ ه‌های شرکت آب وفاضلاب عملیاتی شده و بررسی و ارائه راهکارهای لازم جهت حذف بوی نامطبوع در آب خام ورودی به تصفیه خانه آب زنجان و اجرای پایلوت پروژه قرائت کنتور از راه دور و بررسی رضایت مشترکین از طرح اجرایی در دست اقدام است.
وی محورهای مطالعاتی رادر مورد محور انرژی، منابع آب، تصفیه آب، تصفیه فاضلاب، شبکه توزیع، تاسیسات و تجهیزات آب و فاضلاب، خطوط جمع آوری و ایستگاههای پمپاژ فاضلاب و مدیریتی و اجتماعی برشمرد.
کار‌شناس مسئول دفتر تحقیقات و فن آوری شرکت آبفای زنجان در پایان هدف از برگزاری این میزگرد را ایجاد ارتباط دانشگاه باصنعت عنوان کرد و افزود: بهترین اقدام برای پژوهش‌ها تبدیل این تحقیقات از علمی به شکل عملی است تا این طر ح‌ها به صورت عملیاتی اجرا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز