خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی شرکت آبفار استان زنجان خبرداد:

کارگاه آموزشی آبداران شهرستان زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۵۲

همایش آبداران روستاهای شهرستان زنجان با هدف ارتقاء دانش آبداران در جهت بهداشت آب، حفاظت از تاسیسات آبرسانی و ارائه خدمات بهینه به مشترکین روستایی با حضور مدیر عامل شرکت آبفار، معاون نظارت بر بهره برداری، کارشناسان مرکز بهداشت و آبفار استان و آبداران برگزار شد.

زنجان _ ایلنا: مدیر عامل شرکت آبفار استان زنجان گفت: هدف شرکت آب و فاضلاب روستایی تامین آب شرب سالم است که آبداران باید در این زمینه حساسیت بالایی داشته باشند.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا کابلی، مدیر عامل شرکت آبفار استان زنجان باحضور در این همایش با اشاره به اینکه آبفار استان در برون سپاری فعالیت‌های شرکت وضعیت مطلوبی دارد، گفت: پیمانکار توانمند مساوی باآبدار قوی و توانمند است تا به اهداف ترسیم شده شرکت در زمینه آبرسانی سالم و بهداشتی به روستاییان برسیم.

کابلی افزود: وظیفه شرکت آب و فاضلاب روستایی تامین آب شرب سالم می‌باشد که آبداران باید در این زمینه حساسیت بالایی داشته باشند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان زنجان در ادامه این همایش با اشاره به بارش‌های اخیر در سطح استان ابراز امیدواری کرد تا در سال آینده با مشکل کم آبی مواجه نخواهیم بود.

رحمت اله دانشمند خسروی از افزایش کنترل‌های بهداشتی آب روستا‌ها خبر داد و افزود: رعایت دقیق میزان کلرزنی و کلرسنجی روزانه توسط آبداران از عوامل موثر در بهداشت آب است.

این مقام مسئول رعایت ایمنی کار با گاز کلر، رفع سریع خرابی دستگاههای کلرزن، شستشوی مخازن آب آشامیدنی و… را از اولویت کاری آبداران برشمرد.

وی تصریح کرد: شرکت آبفار برای تامین آب شرب سالم روستاهای غیرتحت پوشش نیز برنامه داشته و پرکلرین جهت گندزدایی آب شرب روستا‌ها در اختیار خانه‌های بهداشت قرار می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز