خبرگزاری کار ایران

مسئول مرکز و شبکه تلفن خطوط لوله و مخابرات شرکت نفت منطقه شمالغرب کشورخبرداد:

مرکز انتقال نفت ابهر به شبکه تلفن سراسری نفت پیوست

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۳۱

مسئول مرکز و شبکه تلفن خطوط لوله ومخابرات شرکت نفت منطقه شمالغرب کشورگفت: با نصب و راه اندازی سوییچ MX - ۱ در مرکز انتقال نفت ابهر، این مرکز به شبکه گسترده تلفن وزارت نفت پیوست.

زنجان _ ایلنا: مسئول مرکز و شبکه تلفن خطوط لوله ومخابرات شرکت نفت منطقه شمالغرب کشورگفت: کلیه مشترکین MX - ۱ مرکز انتقال نفت ابهر از طریق بسترPRI منطقه می‌توانند به صورت دو طرفه بطور مستقیم با شبکه شرکت مخابرات خطوط شهری ارتباط برقرار کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی امینی، مسئول مرکز و شبکه تلفن خطوط لوله ومخابرات شرکت نفت منطقه شمالغرب کشور امروز با اعلام این خبر افزود: این سوییچ قابلیت‌های ویژه‌ای دارد به طوری که سه سیستم تلفن IP، DECT و آنالوگ را پشتیبانی می‌کند و بدون محدودیت ترافیکی ارتباط از طریق سه بستر مذکور با سرعت مناسبی برقرار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط لحظه به لحظه مراکز انتقال نفت در امر سوخت رسانی اظهار داشت: با راه اندازی این سوییچ ارتباط باسرعت و کیفیت مطلوب تضمین می‌شود.

امینی افزود: علاوه بر افزایش ظرفیت شبکه تلفن مرکز ابهر، تمام واحدهای زیر مجموعه(حراست، آتش نشانی و درمانگاه) بدون واسطه و به صورت مستقیم می‌توانند با تمام شبکه تلفن وزارت نفت در ارتباط باشند.

وی در پایان تاکید کرد: کلیه مشترکین MX - ۱مرکزانتقال نفت ابهر از طریق بسترPRI منطقه می‌توانند به صورت دو طرفه بطور مستقیم با شبکه شرکت مخابرات خطوط شهری ارتباط برقرار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز