خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

خدمات امداد رسانی داوطلبانه جمعیت هلال احمرجمهوری اسلامی ایران جهانی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۳۵

سازمان هلال احمرجمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوی پر توان دولت است، که با اقدامات بی‌نظیر وداوطلبانه تا به امروز نشان داده که یک نهاد با صلابت و استواربوده در کنار دولت بوده است و همواره در سریع‌ترین زمان خدمات امداد رسانی را به حادثه دیدگان رسانده است.

زنجان _ ایلنا: استاندار زنجان گفت: این خدمات داوطلبانه به اعتلای انسانیت و ارائه خدمات داوطلبانه وبشردوستانه کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،، جمشید انصاری، استاندا رزنجان، شامگاه دیروز درآیین مراسم نکوداشت و تجلیل از برترینهای داوطلب جمعیت هلال احمر استان زنجان، با اشاره به برنامه ریزی‌ها وتلاشهای بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان زنجان وکشور گفت: این خدمات داوطلبانه به اعتلای انسانیت وارائه خدمات داوطلبانه و بشردوستانه کمک می‌کند.

مجموعه برنامه ریزی‌ها و تلاش‌هایی که از سوی نوع دوستانه و فعالیت‌های انسان دوستانه هلال احمر کشور و این استان انجام می‌شود، به اعتلای انسانیت و ارتقای خدمات منجر می‌شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه ایران در منطقه حادثه خیز قرار دارد افزود: همواره حوادثغیر مترقبه وآسیب‌ها ایران را تهدید می‌کند وآسیب وصدمات به ایران وارد می‌شود.

انصاری در ادامه با اشاره به اینکه امداد گران وداوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در کنار تمام اقدامات دولتی در این زمینه برای کاهش پیامدهای حوادثغیر مترقبه امداد‌گری می‌کنند گفت: اگر در راستای امداد رسانی به مردم حادثه دیده عمل سریع و به موقع در امداد رسانی و نجات این افراد نباشد شاهد احتمال افزایش تلفات، خسارت‌ها، تشدید و تداوم آلام مردم حادثه دیده خواهیم بود.

مقام عالی استان در بخشی از سخنان خود گفت: سازمان هلال احمرجمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوی پر توان دولت است، که با اقدامات بی‌نظیر وداوطلبانه تا به امروز نشان داده که یک نهاد با صلابت و استواربوده در کنار دولت بوده است و همواره در سریع‌ترین زمان خدمات امداد رسانی را به حادثه دیدگان رسانده است.

استاندا رزنجان با اشاره به اینکه خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، امروز فرا‌تر از مرزهای زمینی بوده است خاطر نشان کرد: امروزه خدمات داوطلبانه اعضای جمعیت هلال احمرایران فرا‌تر از امداد رسانی وکمک به هم وطنان بوده است.

انصاری در پایان با اشاره به خدمات این جمعیت داوطلب بشر دوست در کنار تمام کمک و امداد رسانی در ایران و استان تصریح کرد: این افراد داوطلبان هلال احمرجمهوری اسلامی ایران برای امداد رسانی خود علاوه بر حوادثغیر مترقبه، خدمات گسترده‌ای نیز در کنار برنامه‌ها و مناسبت‌های موردی همچون نوروز و غیره ارائه می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز