خبرگزاری کار ایران

همرمان با فرا رسیدن سرما و یخ بندان در محورهای مواصلاتی زنجان صورت گرفت؛

بازدید مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور از مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۶

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور از مرکز مدیریت راههای استان زنجان بازدید کرد.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور از مرکز مدیریت راههای استان زنجان بازدید کرد. در این مراسم بازدید مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گزارش مبسوطی از فعالیت مرکز مدیریت راه‌های استان ارائه کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، در این بازدید، امانی، مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور، از چونگی انجام فعالیت‌های مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان، مانیتورهای مستقر شده، استقرار دوربین‌های نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان بازدید نموده و رهنمودهای لازم را جهت ارتقاء مرکز مدیریت راههای استان زنجان ارائه کرد.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور در این بازدید گفت: با توجه به نقش مهم این مرکز در آگاه سازی از چگونگی وضعیت راههای استان بخصوص در فصل زمستان، از فعالیت این مرکز ابراز رضایت کرد.

در ابتدای این مراسم علی رحمتی مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان گزارش مبسوطی از فعالیت مرکز مدیریت راههای استان ارائه کرد.

شایان ذکر است مرکز مدیریت راههای استان زنجان در مهر ماه سال ۱۳۹۱ وزیر وقت راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

این مرکز با بیش از ۲۰ دوربین نظارت تصویر محورهای مواصلاتی استان را رصد می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز