خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تاکید کرد:

همه پروژه های ناتمام استان زنجان باید بر مبنای الویت گذاری اجرایی شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۴۸

استاندار زنجان با اشاره به طرح جامع گردشگری استان زنجان گفت: سطح بندی جاذبه های گردشگری از الویت اساسی برخورد است.

زنجان – ایلنا: استاندار زنجان گفت: هیچ اصراری نسبت به تکمیل واتمام همه پروژه های نیمه تمام در استان نیست, طرحها باید بر اساس الویت گذاری براساس نیاز مردم در استان اجرایی شود.

به گزار ش خبرنگار ایلنا از زنجان, جمشید انصاری, استاندار زنجان, پنج شنبه(۶آذر) در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان با اشاره به سطح بندی ملی, بین المللی, استانی وشهرستانی طرحهای گردشگری استان زنجان گفت: نوع سرمایه گذاری در این طرحها متفاوت است.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید در این برنامه ها واقدمات وطرح جامع گردشگری زنجان در صورت نیاز باید بازبینی انجام شود افزود: برخی جاذبه های گردشگری استان زنجان در بخش بین المللی داری ظرفیت مطلوب برای سرمایه گذاری در این بخش هستند.

انصاری با اشاره به حل بلاتکلیفی گنبد تاریخی سلطانیه در حوزه گردشگری گفت: حریمها وبرخی موارد در این زمینه باید حل شود.

مقام عالی دولت در استان, محور قرار دادن طرح جامع مطالعات گردشگری برای توسعه این بخش را مهم دانست و گفت: در طرح جامع مطالعات گردشگری باید دو مقوله سطح بندی جاذبه های گردشگری و اهتمام برای رفع مسائل پیرامونی و حاشیه ای گنبد سلطانیه در نظر گرفته شود.

استاندار زنجان در زمینه حل معضلات بخش صنایع دستی استان زنجان نیز تصریح کرد: تغییر جهت از صنایع دستی به سمت صنایع دستی نیمه صنعتی وصنعتی با برنامه ریزی موثر بعنوان اقدام مطلوب خواهد بود.

وی ادامه داد: فشار منطقه ای، رویکرد تبلیغاتی دولت ها و رویه سازمان برنامه ریزی کشور در مبنا قرار دادن پروژه های نیمه تمام برای تخصیص اعتبارات سالیانه به استان ها از مهمترین علل ایجاد پروژه های نیمه تمام است.

استاندار زنجان دراین راستا گفت: با الویت گذاری برای پروژه های ناتمام ونیمه تمام اهتمام ویژه و لازم را باید در استان داشت.

وی از مدیران دستگاههای اجرایی استان خواست که با توجه به توزیع منابع محدود در این زمینه داریی حساسیت ویژه نسبت به تامین منابع دراستان برای اجرا واتمام پرژه ها باشند.

استاندار, زنجان در پایان تشکیل کمیته کار را برای اجرایی وتعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام مورد تاکید قرار داد و گفت: با تعیین تکلیف این پروژه ها می توان شاهد اقدامات مطلوب در استان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز