خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی اتاق بازرگانی زنجان خبرداد:

خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان در استان زنجان تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۳۳

مسئول روابط عمومی اتاق بازرگانی زنجان گفت: این تشکل با خانه صنعت، معدن و تجارت و جوانان زنجان به منظور پرکردن خلاء موجود، بین نسل جوانان تحصیل کرده کشور با پیشکسوتان صنعت و معدن با برگزاری انتخابات هیئت موسس در محل اتاق بازرگانی زنجان تشکیل شد.

زنجان _ ایلنا: مسئول روابط عمومی اتاق بازرگانی زنجان گفت: خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان در استان زنجان تشکیل شد. این تشکل با خانه صنعت، معدن و تجارت و جوانان زنجان به منظور پرکردن خلاء موجود، بین نسل جوانان تحصیل کرده کشور با پیشکسوتان صنعت و معدن با برگزاری انتخابات هیئت موسس در محل اتاق بازرگانی زنجان تشکیل شد. هدف این تشکل تزریق نیروهای خلاق و جوان استان جهت ایجاد تحولی بزرگ در فعالیت تشکل‌های مردم نهاد و ایجاد زمینه برای معرفی توانمندیهای جوانان تحصیلکرده استان به جامعه تولیدکنندگان و ترویج فرهنگ تولید در میان جوانان استان است.

به گزارش ایلنا از زنجان، زهرا سعادتی، مسئول روابط عمومی اتاق بازرگانی زنجان، امروز با اعلام این خبر گفت: در این انتخابات که با حضور صدری رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران و شریعتی نائب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان تهران و همچنین در حضور نمایندگان شرکتهای مختلف برگزار شد پس از رای گیری و شمارش آراء غلامحسین جمیلی رئیس اتاق بازرگانی زنجان با کسب بیشترین آراء بعنوان نفر اول انتخاب شد.

امیر حسین اسدی، سولماز مقدم فرد و فرشید ابتکار، غلامرضا حاج انوری، محمد اصفهانی و حسین بازرگانی بترتیب بعنوان نفرات بعدی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان زنجان برگزیده شدند.

رضا احدی نیز بعنوان بازرس اصلی و بهزاد شفقتیان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

سعادتی در ادامه اضافه کرد: هدف این تشکل تزریق نیروهای خلاق و جوان استان جهت ایجاد تحولی بزرگ در فعالیت تشکل‌های مردم نهاد و ایجاد زمینه برای معرفی توانمندیهای جوانان تحصیلکرده استان به جامعه تولیدکنندگان و ترویج فرهنگ تولید در میان جوانان استان است.

وی همچنین در پایان افزود: این فرصتی مغتنم جهت حضور جوانان فعال اقتصادی استان در خانه جوانان ایران می‌باشد که از این رهگذر می‌توان از ظرفیت ملی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان برای پیشبرد اهداف و مقاصد منطقه‌ای و استانی بهره برداری نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز