خبرگزاری کار ایران

در زنجان صورت گرفت؛

تشکیل انجمن معادن آهن و فولاد در اتاق زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۲۱

جلسه چگونگی کمک در جهت توسعه معادن سنگ آهن و صنایع فولادی در اتاق زنجان برگزار شد.

زنجان _ ایلنا: رئیس اتاق زنجان گفت: با راه اندازی انجمن مذکور بخش عمده‌ای از مشکلات حوزه صنایع و معادن آهنی قابل رفع خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، غلامحسین جمیلی، رئیس اتاق زنجان، در این جلسه ضمن اشاره به میزان سنگ آهن استخراجی و صادراتی آن از استان به مقایسه صنایع فولادی و صنعت سرب و روی پرداخت و گفت: با توجه به ظرفیت معادن آهن استان و واحدهای مختلف فرآوری آن و همچنین واحدهای در حال احداثمی‌توان چشم انداز روشنی از سرمایه گذاری در این حوزه ترسیم نمود.

جمیلی یادآور شد در صورتی که واحد فرآوری در حال احداثکه با سرمایه گذاری خارجی در حال تکمیل است بسیاری از معادن که عیار ماده معدنی آن پائین می‌باشد و یا بخشی از باطله‌های معادن قابلیت فرآوری و توجیه اقتصادی پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به صرفه جویی در هزینه حمل خاطر نشان کرد: این فرصت رقابت پذیری بیشتر در محصولات تولیدی استان را به‌وجود خواهد آورد.

جمیلی ضمن استقبال از ایجاد هر گونه صنایع بالادستی و تکمیل زنجیره تولید به منظور افزایش ارزش افزوده از کمک به شکل گیری تاسیس انجمن معادن آهن و صنایع فولادی خبر داد و اشاره کردو تصریح کرد: با راه اندازی انجمن مذکور بخش عمده‌ای از مشکلات حوزه صنایع و معادن آهنی قابل رفع خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این انجمن‌ها فرصت به اشتراک گذاشتن تجربیات مفید در بین اعضاء را نیز فراهم خواهد نمود.

در ادامه این جلسه حاضرین به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند و ضمن تشکر از پیگیری اتاق بازرگانی در حل مسائل حوزه‌های صنعتی استان به تاسیس انجمن تاکید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز