خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

مبنای کار باید قانون باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۶۸

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اگر مبنای کار قانون باشد هرگز شاهد نارضایتی مردم نخواهیم بود گفت: اگردر مدیریت شهری محدویتی بر یک نفر اعمال شود و بر دیگری چنین محدودیتی وجود نداشته باشد این برخوردهای دوگانه قطعا در نارضایتی مردم موثر خواهد بود.

زنجان _ ایلنا: استاندار زنجان گفت: باید تمام شهرداری‌ها رضایتمندی عمومی از مدیریت شهری را در اولویت برنامه‌های کاری خودداشته باشند چرا که شهر متعلق به همه شهروندان است و ارتقاء رضایتمندی مردم در این حوزه بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، استاندا ر زنجان، امروز یکشنبه(۳آذر) در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید زنجان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک تیم مذاکرکننده در اصول توافقات اولیه گفت: پیروزی تیم مذاکره کشورمان در راستای حل مشکلات بین المللی و داخلی و ایجاد رونق و تلاش در عرصه اقتصاد قطعا تاثیرات مثبتی در بهبود زندگی مردم خواهد داشت.

استاندار زنجان، با بیان اینکه اگر مبنای کار ما قانون باشد هرگز شاهد نارضایتی مردم نخواهیم بود گفت: اگردر مدیریت شهری محدویتی بر یک نفر اعمال شود و بر دیگری چنین محدودیتی وجود نداشته باشد این برخوردهای دوگانه قطعا در نارضایتی مردم موثر خواهد بود.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه شهرداری‌ها علاوه بر وظایف ذاتی محوریت مدیریت شهری را در شهر بر عهده دارند افزود: مرکز شهر در حوزه خدمات شهری به عنوان یک الگو برای سایر مناطق شهری محسوب می‌شود.

انصاری با اشاره به اینکه سیاست‌های مدیریت شهری دولت هیچ مغایرتی با سیاست‌های شورای شهر ندارد گفت: باید تمام شهرداری‌ها رضایتمندی عمومی از مدیریت شهری را در اولویت برنامه‌های کاری خودداشته باشند چرا که شهر متعلق به همه شهروندان است و ارتقاء رضایتمندی مردم در این حوزه بسیار مهم است.

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر مبنای کار ما قانون باشد هرگز شاهد نارضایتی مردم نخواهیم بود گفت: اگردر مدیریت شهری محدویتی بر یک نفر اعمال شود و بر دیگری چنین محدودیتی وجود نداشته باشد این برخوردهای دوگانه قطعا در نارضایتی مردم موثر خواهد بود.

وی تعامل دستگاه‌هایی که در ارائه خدمات عمومی شهر نفش دارند را با شهرداری‌ها بسیار ضروری دانست و افزود: با مساعدت دستگاه شهروندان از خدمات عمومی بهتری بهره‌مند خواهند شد.

مهندس انصاری ساماندهی پروژ ه‌های کلان مانند ساماندهی بافت‌های فرسوده شهر، ساماندهی طرح سبزه می‌دان، پادگان ارتش و ترافیگ مرکز شهر را از مباحثبزرگ و ماندگار استان دانست و گفت: شهرداری‌ها باید علاوه بر انجام وظایف ذاتی در ساماندهی اینگونه پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند ودر به ثمر رسیدن پروژه‌های بزرگ منشا تحولات بزرگی در شهر شوند.

گفتنی است در پایان مراسم مهندس یگانه تودیع و مهندس محسن امین به عنوان شهردار جدید زنجان معارفه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز