خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه اول در محور استقرار و توسعه الکترونیک توسط آب و فاضلاب استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۶۲

در ارزیابی عملکرد سال ۹۱ در استان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان رتبه اول در محور استقرار و توسعه دولت الکترونیک در بین ۶۱ دستگاه اجرایی را کسب کرد.

زنجان _ ایلنا: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در ارزیابی عملکرد سال ۹۱ در استان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان رتبه اول در محور استقرار و توسعه دولت الکترونیک در بین ۶۱ دستگاه اجرایی را کسب کرد. شرکت در بین ۶۱ دستگاه اجرایی رتبه ۱۴ را کسب کرد، لازم به ذکر است این رتبه بدون احتساب تفاوت امتیاز ناشی از عدم تحقق هدف برای شاخص هدر رفت آب، به رتبه ۷ در استان ارتقا می‌یابد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مسلم‌پور نصرت افزود: رتبه شرکت در سال قبل(۱۳۹۰) در بین ۵۳ دستگاه اجرایی ۳۸بود.

وی همچنین شاخصهای دارای رتبه اول کشوری همایش مدیران ارشد در کشور را مطلوبیت پورتال اینترنتی، مطلوبیت نمونه‌های میکروبی، مطلوبیت آزمونهای کلرسنجی، میزان بروز خطا در صدورقبوض، متوسط زمان واگذاری انشعاب آب، قیمت تمام شده هر مترمکعب آب فروش رفته، قیمت تمام شده هرمترمکعب آب تامین شده، زیان هرمترمکعب آب، نرخ تشکیل سرمایه، میزان تفکیک انشعابات خانگی، مدیریت و کنترل کالا، بیمه وسایل و تجهیزات در دست بهره برداری و بکارگیری ظرفیت جوانان در حوزه‌های مدیریتی عنوان کرد.

وی در ادامه به رتبه شرکت آبفای استان زنجان در شاخصهای همایش مدیران ارشد وزارت نیرو هم اشاره کرد و گفت: شرکت آبفای زنجان در شاخص مستند سازی فرآیند‌ها رتبه دوم، درمحور تامین ایمنی محیط کار رتبه سوم، شاخص سرانه روزهای مرخصی استعلاجی ناشی از حوادثدر سال رتبه چهارم، شاخص جذب نیروی انسانی رتبه پنجم، شاخص‌های مشارکت زنان در مدیریت شرکت و شاخص کفایت نیروی انسانی رتبه هفتم، شاخص‌های تحقق برنامه افزایش ظرفیت تامین آب، شاخص ساماندهی نیروهای شرکتی و شاخص استقرار سیستم‌های عمومی مکانیزه یکپارچه رتبه هشتم و شاخص پایش بهداشت پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب رتبه نهم، را کسب کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز