خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد:

کشف میلیاردی کالای قاچاق در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۶۹

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالاهای قاچاق از ۶دستگاه خودرو خبرداد.

زنجان _ ایلنا: جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالاهای قاچاق از ۶دستگاه خودرو خبرداد. جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ارزش تقریبی این کالا‌ها بیش از دو میلیارد و۸۰۰میلیون ریال است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ جعفر مرادی، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، در زمینه این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا در سه روز گذشته ماموران آگاهی شهرستان‌های «زنجان»، «خدابنده و ایجرود در محورهای ورودی این شهرستان‌ها تور ایست و بازرسی ایجاد کردند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: ماموران در این ایست بازرسی به ۷دستگاه خودرو از نوع کامیون، وانت نیسان، اتوبوس و پژو
مشکوک شده وآن‌ها را با تمهیدات لازم وعلائم هشدار دهنده متوقف کردند.

سرهنگ جعفری در این زمینه تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۹۰هزارو ۲۰۰چسب زخم، ۲۴هزارو ۸۸۳توپ البسه، سه هزار و۸۶۳ مسواک، ۶۴۴جفت کفش خارجی، ۴۰۰بسته بیسکویت و۵۰قطعه پرنده سهره قاچاق کشف کردند.

وی در پایان با اعلام اینکه ارزش تقریبی این کالا‌ها بیش از دو میلیارد و۸۰۰میلیون ریال براورد می‌شود افزود: پلیس در این زمینه با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز