خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

جمع آوری ۳ میلیارد ریال کمک مردمی در خانه انفاق تا پایان مهر ماه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۶۵

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع آوری ۳ میلیارد ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان تا پایان مهر ماه خبر داد.

زنجان _ ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: تا پایان مهر امسال در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) نیز یک میلیون ریال کمک در خانه انفاق زنجان جمع آوری شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان امروز با علام این خبر اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان در راستای حمایت بهتر از جامعه هدف این نهاد اقدام به اجرای طرح‌های مشارکتی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است، تصریح کرد: هر یک از این طرح‌ها با هدف خاصی اجرایی می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به جمع آوری هفت میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح کوثر افزود: این طرح با هدف فراهم سازی زمینه ازدواج آسان جوانان اجرا می‌شود.

این مسئول همچنین با اشاره به اجرای طرح محسنین و جمع آوری ۵۲ میلیون و ۴۴۲ هزار ریال کمک مردمی در قالب این طرح اذعان داشت: تا پایان مهر ماه امسال ۲۱ حامی در قالب این طرح جذب و ۲۳ نفر از فرزندان خانواده‌های زیر پوشش این نهاد به منظور حمایت حامیان واگذار شده است.

حسنلو همچنین به جمع آوری نذورات قربانی تا پایان مهر امسال در خانه انفاق زنجان اشاره کرد و گفت: در قالب حج فقرا نیز که به منظور اعزام خانواده‌های نیازمند به مشهد مقدس، قم و جمکران اجرا می‌شود، ۶ میلیون و ۲۴۶ هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان به جمع آوری ۵۶ میلیون و ۱۱۵ هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح اطعام و افطار نیازمندان اشاره داشت و افزود: تا پایان مهر امسال در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) نیز یک میلیون ریال کمک در خانه انفاق زنجان جمع آوری شده است.

وی جذب سه نیروی افتخاری و جمع آوری یک میلیون ریال کمک مردمی با اجرای طرح رد مظالم را از دیگر فعالیت‌های انجام شده در خانه انفاق زنجان عنوان کرد و گفت: مبلغ کمک‌های جمع آوری شده با اجرای طرح یاسین تا پایان مهر امسال ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

این مسئول همچنین ارزش کمک‌های جمع آوری شده در قالب جشن عاطفه‌ها را تا پایان مهر امسال ۲۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: طی این مدت ۵۲۶ میلیون ریال نیز به زلزله زدگان کمک شده است.

وی به جمع آوری ۳۹۸ میلیون ریال کمک غیرنقدی در خانه انفاق زنجان تا پایان مهر ماه اشاره کرد و افزود: در قالب طرح احسان دانش آموزی نیز ۱۱۰ هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در پایان به جمع آوری ۳ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان تا پایان مهر امسال اشاره کرد و از مردم استان خواست در ادامه سال نیز این نهاد را در خدمت رسانی بهتر به مددجویان همراهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز