خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان؛

سرپرست معاونت اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۶۱

طی حکمی از سوی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی قهرمان شجاعی به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان منصوب شد.

زنجان _ ایلنا: طی حکمی از سوی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی قهرمان شجاعی به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان منصوب شد. سرپرست معاونت اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، پیش از این در سمت‌های بخشدار مرکزی طارم بوده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، طی حکمی از سوی علیرضا هوشیار سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی قهرمان شجاعی به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان منصوب شد.

گفتنی است شجاعی پیش از این در سمت‌های بخشدار مرکزی طارم، معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان و کار‌شناس طرح و برنامه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان و معاون آمورش و اشتغال بنیاد جانبازان استان زنجان فعالیت داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز