خبرگزاری کار ایران

مسئول گروه زنجان پاک خبر داد:

جمع آوری ۱۶ تن زباله توسط گروه زنجان پاک

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۱۷

اکنون نزدیک به ۱۴۵ نفر عضو دائم این گروه هستند که از طریق سامانه ثبت نام کرده‌اند و ۲۰۰ نفر نیز از طریق جوامع محلی عضو گروه شده‌اند.

ایلنا: مسئول گروه زنجان پاک گفت: ۱۶ تن زباله در ۷ برنامه توسط گروه پاک زنجان انجام شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مسئول گروه زنجان پاک گفت: اقشار مختلف مردم با این گروه همکاری می‌کنند و محدویتی برای همکاری انجمن‌ها و تشکل‌های غیردولتی وجود ندارد.
روح الله بیات مسئول گروه پاک زنجان گفت: اکنون نزدیک به ۱۴۵ نفر عضو دائم این گروه هستند که از طریق سامانه ثبت نام کرده‌اند و ۲۰۰ نفر نیز از طریق جوامع محلی عضو گروه شده‌اند.
وی در حاشیه برنامه پاکسازی پارک جنگلی گلستان زنجان در این باره گفت: این برنامه با مشارکت ۴۵ نفری دوستداران طبیعت برگزار شد که نزدیک به ۵۰ کیسه زباله جمع آوری شد.
وی با اشاره به انباشت زباله در این منطقه از شهر اظهار کرد: وجود دکه در این پارک موجب شده افراد در مجاورت آن نسبت به جمع آوری زباله اقدام نکنند؛ البته نبود سطل‌های زباله نیز در این امر بی‌تاثیر نیست.
وی قرار گرفتن این پارک در مسیر ورود مسافران از سمت تبریز را یادآور شد و بر لزوم نبود زباله در این منطقه و ورود مسافران و گردشگران تاکید کرد.
به گفته وی، اقشار مختلف مردم با این گروه همکاری می‌کنند و محدویتی برای همکاری انجمن‌ها و تشکل‌های غیردولتی وجود ندارد.
در این برنامه معاون خدمات شهری شهرداری زنجان نیز حضور داشت و قول مساعد برای نصب سطل‌های زباله در نقاط مختلف این پارک را داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز