خبرگزاری کار ایران

طی جلسه نهایی ممیزی سیستم دفتر کار سبز در زنجان انجام گرفت؛

استقرار سیستم دفتر کار سبز در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۲۶

جلسه نهایی ممیزی سیستم دفتر کار سبز در راستای جاری سازی رویکرد مدیریت سبز، در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برگزار شد.

زنجان ایلنا: جلسه نهایی ممیزی سیستم دفتر کار سبز در راستای جاری سازی رویکرد مدیریت سبز، در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برگزار شد. مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این مراسم به اهمیت استقرار این سیستم اشاره کرد و گفت: برای استقرار دفتر کار سبز در شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان ۹ کارگروه با عناوین انرژی، پسماند، تدارکات، خرید، آب، هوا، صدا، حمل و نقل، و کاغذ فعال بودند.

به گزارش ایلنا از زنجان، ‌ مسلم‌پور نصرت، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امروز با اعلام این خبر افزود: دفتر کار سبز گوشه‌ای از سیستم‌های کار مدیریتی است و در راستای تعامل مناسب در سیستم به عنوان یک سیستم منسجم عمل می‌کند.

وی در ادامه افزود: سیستم دفتر کار سبز با مسائل زیست محیطی در ارتباط است و سلامت روحی، فکری و روانی همکاران را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان هدف از استقرار دفتر کارسبز را جاری سازی رویکرد مدیریت سبز در دستگاههای اجرایی، موسسات و نهادهای عمومی وغیر دولتی، بهینه سازی مصرف انرژی و مواد و کاهش هزینه‌های سازمانی، اجتماعی و زیست‌محیطی عنوان کرد.

مریم نجفی‌پور نماینده مدیرعامل در اجرای سیستم دفتر کار سبز در شرکت در ادامه گفت: لزوم استقرار دفتر کار سبز در سطح شرکت، ضرورت صرفه جویی از طریق کاهش هزینه‌ها، اعمال مدیریت زباله و کاهش زباله تولید شده و افزایش بازیافت زباله از طریق تفکیک آن، افزایش آگاهی و حساسیت کارکنان نسبت به مسائل زیست محیطی، ارتقای کیفیت محیط کاری و در ‌‌نهایت بهبود روحیه کارکنان می‌باشد.

شایان ذکر است جلسه می‌زی دفتر کار سبز از ساعت ۳۰/۸ شروع و ساعت ۳۰/۱۷ با موفقیت به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز