خبرگزاری کار ایران

در نشست یک هیئت سرمایه گذاران چینی اعلام شد؛

آمادگی سرمایه گذاران چینی جهت انتقال تکنولوژی و سرمایه گذاری در بخش فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۳۶

یک هیات چینی متشکل از شش تن از سرمایه گذاران بخش فولاد کشور چین با هیات رئیسه اتاق زنجان دیدار کردند.

زنجان ایلنا: در این نشست با توجه به اینکه بخشی از سرمایه گذاریهای این شرکت در شهرستان زنجان در زمینه فولاد در حال اتمام می باشد نماینده شرکت خواستار کمک در تامین سنگ آهن موردنیاز کارخانه فولاد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نجان، غلامحسین جمیلی، ‌ رئیس اتاق زنجان، در این نشست با اشاره به تاسیس انجمن معدنکاران سنگ آهن استان خواستار عضویت تمامی فعالان حوزه سنگ آهن به جهت ارتباط نزدیک‌تر و شناخت مناسبتر از ظرفیتها و تقاضاهای بین معدن و صنعت شد.

رئیس اتاق زنجان حضور این شرکت در استان را فرصت مناسبی جهت فعال کردن معادن استان دانست و تصریح کرد فعالیت این کارخانه در استان موجب خواهد شد برخی از معادن موجود در زنجان که بدلیل عدم توان فنی و توجیه اقتصادی غیرفعال می باشند شروع به فعالیت کرده و شاهد رونق معادن استان باشیم.

همچنین ایشان خواستار سرمایه گذاری شرکتهای چینی در بهره برداری و استخراج بصورت خرید تضمینی در معادن استان و استانهای همجوار شد.

از سوی دیگر در این جلسه مقرر شد اطلاعات لازم در خصوص ظرفیت معادن مس از سوی مقدم مشاور اتاق جمعبندی و در اختیار سرمایه گذاران چینی قرار گیرد تا زمینه های همکاری و سرمایه گذاری در این خصوص فراهم شود در خصوص راه اندازی کارخانه فولاد زنجان نیز سرمایه گذاران چینی آمادگی خود را در خصوص انتقال تکنولوژی و سرمایه گذاری اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز