خبرگزاری کار ایران

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان:

ورزش از ارکان مهم سلامتی برای بیماران کلیوی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۳۰

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، علیمردانی نماینده مجلس شورای اسلامی، سعید امیدی مدیر عامل شیر پاستوریزه پگاه و عضو شورای شهر زنجان و محمد رضا طهماسبی مدیر انجمن کلیوی زنجان، با حضور در اداره کل تربیت بدنی خواستار توجه بیشتر این اداره کل به مساله ورزش بیماران خاص شدند.

زنجان ایلنا: مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان گفت: تعامل و همکاری تربیت بدنی با انجمن کلیوی زنجان می تواند در زمینه پیشگیری از بیماری ها و افزایش روحیه بیماران تاثیر به سزایی داشته باشد.

به گزارش ایلنا از زنجان، ‌ در این دیدار محمد رضا طهماسبی، مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان، ضمن تشکر از انتصاب محسن فرجی به عنوان رئیس هیئت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضاء زنجان گفت: ورزش یکی ازارکان اساسی سلامتی برای افراد جامعه به ویژه بیماران کلیوی است.

مدیر انجمن کلیوی زنجان ادامه داد: تعامل و همکاری تربیت بدنی با انجمن کلیوی زنجان می تواند در زمینه پیشگیری از بیماری ها و افزایش روحیه بیماران تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به حضور ورزشکاران پیوندی در عرصه های جهانی تاکید کرد: حضور ورزشکاران زنجانی در عرصه های بین المللی بهانه ای برای توجه به ورزش بیماران و لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز