خبرگزاری کار ایران

در جلسه ارزیابی پگاه زنجان برای دریافت جایزه ملی کیفیت ایران مطرح شد؛

شیر پاستوریزه پگاه زنجان تنها نماینده استان زنجان برای دریافت جایزه ملی کیفیت ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۷۱

جلسه ارزیابی اعطای جایزه ملی کیفیت ایران برای اخذ گواهینامه اشتهارد در سالن جلسات شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان با حضور کمیته ارزیابی، مدیر عامل و کارشناسان این شرکت برگزار شد.

ایلنا: سر ارزیاب تیم ارزیابی جایزه ملی کیفیت ایران در زنجان گفت: اولویت کمیته ارزیاب بهبود و ارتقا کیفیت بوده و دنبال انتقال تجربیات به این مجموعه هستیم و گزارش بازخورد را به شرکت خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در این نشست مصطفی بغدادی، سر ارزیاب تیم ارزیابی جایزه ملی کیفیت ایران با اعلام اینکه اعطای جایزه ملی کیفیت ایران سابقه ده ساله دارد، گفت: اینجایزه هر چند ماهیت دولتی دارد و متولی آن سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور است اما در قالب تشکل غیردولتی مدیریت کیفیت ایران متشکل از صنایع مختلف شکل گرفته است.

به گفته وی، در ارزیابی اینجایزه ملاک‌های مختلف از جمله مدل‌های متناسب با شرایط کسب و کار در ایران و تجربه‌های صنعتگران داخلی استفاده می‌شود که شباهت با مدل‌های توانمندسازی دنیا دارد.

بغدادی، با بیان اینکه فرآیند‌ها و منابع سازمانی و نیز تکنولوژی‌های متناسب با نتایج را بررسی می‌کنیم، اظهار کرد: در نتایج حاصله منابع مالی و غیرمالی، برداشت کارکنان و عملکرد آن‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

به گفته وی، محدودیت گرفتن جایز در سطوح مختلف به خصوص اعطای جایزه تندیس زرین وجود دارد و تاکنون شرکتی در داخل کشور نتوانسته این سطح جوایز را دریافت کند.

بغدادی با بیان اینکه برای ارزیابی اعطای جایزه ملی کیفیت به شرکت پگاه زنجان با ذهنیت کاملا مثبت قدم گذاشته‌ایم و دنبال ایجاد فضای ارزش افزوده هستیم، افزود: اولویت کمیته ارزیاب بهبود و ارتقا کیفیت بوده و دنبال انتقال تجربیات به این مجموعه هستیم و گزارش بازخورد را به شرکت خواهیم داد.

سر ارزیاب جایزه ملی کیفیت ایران، با اعلام اینکه قبل از ۱۰ سال سازمانهای مختلف و شرکت‌ها با اینجایزه غریبه بودند، متذکر شد: آن‌ها پیش از این درباره مدیریت تکنولوژی و منسجم اطلاعی نداشتند و باید مدیریت دانش در حوزه کیفیت ارتقا یابد.

وی یاد آور شد: برای کسب اینجایزه تاکنون ۳۰ شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته که از استان زنجان شرکت پگاه زنجان شانس دریافت اینجایزه را دارد.

پگاه زنجان، سرآمد در کیفیت، بر‌ترین در صادرات، پیشرو در اجرای مدلهای تعالی افزایش تولید

مدیر عامل شیر پاستوریزه پگاه زنجان نیز در این جلسه با اعلام اینکه شهریور امسال نسبت به ۶ ماه نخست سال قبل شرکت ۸/۱۲ درصد افزایش تولید داشته، گفت: همچنین در ۶ ماه نخست سال ۵/۱ درصد افزایش دریافت شیر داشته‌ایم و تکنولوژی امکانات و تجهیزات و ماشین آلات مدرن در شرکت مستقر شده است.

به گفته سعید امیدی، در بحثفروش نیز شرکت در سه بخش داخل استان، داخل کشور و خارج کشور بازارهای هدف صادراتی را شناسایی کرده است.

شرکت پگاه زنجان با ایجاد فضاهای مختلف فرهنگ سازی مصرف شیر در سطح استانی توانسته است با مشتریان ارتباط تنگاتنگی داشته باشد.

مدیر عامل شرکت پگاه زنجان، نگاه کیفی و مشتری مداری را جزو سیاست‌های این مجموعه تولیدی عنوان کرد و عمل کردن به مسئولیت‌های اجتماعی و زیست محیطی را یادآور شد و افزود: سود بردن از تجربیات منابع انسانی به عنوان سرمایه عظیم شرکت و تعصب آن‌ها به شرکت و برند آن می‌تواند ما را در رسیدن به هدفگذاری‌ها یاری کند، که نتیجه آن کسب رتبه واحد نمونه کیفی در سال ۹۲ برای هفتمین سال متوالی بوده است.

امیدی توجه به بحثسلامت کارکنان را از دیگر برنامه‌های شرکت عنوان کرد و افزود: اکنون مشارکت کارکنان بخش‌های مختلف شرکت در امر ورزش چشمگیر بوده؛ به طوری که استقبال آن‌ها نسبت به گذشته به مرز صددرصد رسیده است.

وی رعایت مسائل زیست محیطی را برای کاستن بار آلودگی‌ها مورد تاکید قرار داد و گفت: این مهم جزو اولویت برنامه‌های شرکت بوده و در هفت سال قبل جزو شرکت‌های موفق در امر استمرار مدل تعالی سبز زیست محیطی بوده‌ایم.

در پایان گفتنی است ارزیابی از شرکت پگاه زنجان برای دریافت جایزه ملی کیفیت ایران به مدت دو روز صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز