خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

بازدید نماینده مردم شهرستان خدابنده از تاسیسات آبفای گرماب استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۸۰

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: برای نهادینه کردن صرفه جویی باید فرهنگ سازی اصلاح الگوی مصرف صورت گیرد و همچنین مردم با روند برداشت و مشکلات تامین آب شرب در شرایط کم آبی آشنا شوند.

ایلنا: در این بازدید نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی از عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان درشهر گرماب و علی الخصوص از فعالیت‌های آقای حسنعلی آهنگری رئیس آبفای گرماب تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی نماینده مردم شهرستان خدابنده ضمن بازدید از تاسیسات آبفای گرماب از زحمات مدیران و همکاران قدردانی کرد و گفت: با تلاش‌های شبانه روزی شما، مردم شهر گرماب از خدمات مطلوب آب و تاسیسات فاضلاب بهره‌مند هستند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی به اهمیت صرفه جویی اشاره کرد و گفت: صرفه جویی کم مصرف کردن نیست درست مصرف کردن است که رعایت این مساله در کاهش هزینه بهای مصرف کننده و تعادل میان درآمد و هزینه بسیار موثر است.

وی ادامه داد: برای نهادینه کردن صرفه جویی باید فرهنگ سازی اصلاح الگوی مصرف صورت گیرد و همچنین مردم با روند برداشت و مشکلات تامین آب شرب در شرایط کم آبی آشنا شوند.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان خدابنده در این بازدیدبه فعالیت‌های این شرکت اشاره و افزود: ایجاد تاسیسات آب شیرین کن، افزایش ظرفیت دستگاه‌های آب شیرین کن و گند زدایی آب از مهم‌ترین اقدامات و تصمیمات شرکت برای خدمت رسانی به شهروندان گرمابی است.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان خدابنده در ادامه جمعیت کل تحت پوشش تاسیسات آب شهر گرماب را بیش از ۴ هزار نفر اعلام کرد.

سید جواد موسوی حجم کل مخزن را ۸۵۰ متر مکعب عنوان کرد و افزود: حجم مخازن در مدار بهره برداری نیز ۵۵۰ متر مکعب است.

وی تصریح کرد: متوسط مصرف هر واحد خانگی بیش از۶۴۷ لیتر در شبانه روز است.

در پایان این بازدید نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی از عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان درشهر گرماب و علی الخصوص از فعالیت‌های آقای حسنعلی آهنگری رئیس آبفای گرماب تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است شهر گرماب یکی از شهرهای استان زنجان است که این شهر مرکز بخش افشار شهرستان خدابنده است و به دلیل وجود غار کتله خور، طولانی و زیبا‌ترین غار آهکی جهان و وجود توریست در این منطقه تامین آب شرب و تاسیسات فاضلاب از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز