خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

اعتبارات استانی زنجان برای پروژه‌های ملی هزینه نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۸۳

زنجان جزو سه استانی است که بیشترین تخلفات راهنمایی و رانندگی را مرتکب می‌شود / علیمردانی نماینده مردم زنجان: تقسیم‌بندی بودجه دستگاه‌های اداری زنجان عادلانه نیست.

زنجان ایلنا: استاندار زنجان تأکید کرد: هیچ منابعی از اعتبارات استانی برای پروژه‌های ملی هزینه نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری در جلسه شورای برنامه ریزی(۲۵مهر) پنجشنبه گفت: درآمد مصوب پیش بینی شده برای نیروی انتظامی در سال جاری رقم بالایی بوده و طی شش ماه نخست امسال نیز بیش از رقم تعیین شده مصوب شده است.

انصاری در مورد بالارفتن درآمد پیش بینی شده برای نیروی انتظامی گفت: استان زنجان جزو سه استانی است که بیشترین تخلفات راهنمایی و رانندگی را مرتکب می‌شود.

مقام عالی استان ادامه داد: البته همه این تخلفات مربوط رانندگان زنجانی نیست چراکه رانندگان غیر بومی که در راه‌های اصلی استان تردد می‌کنند نیز شامل این تخلفات هستند.

انصاری اظهار کرد: این استان در مسیر عبور خودروهای بسیاری قرار دارد و نباید تمام این جریمه ها را به حساب تخلف مردم زنجان نوشت.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید در جلسات تعداد تخلفات خودروهای خارج از استان و مسیرهای عبوری را مشخص کنند.

استاندار زنجان در ادامه تصریح کرد: جریمه های دریافتی از مردم در زنجان به نسبت جمعیت آن بالا است و این استان جزو مناطق برتر کشور در این زمینه محسوب می شود.

انصاری ادامه داد: باید متوجه بود که بالا بودن تعداد و مبلغ جریمه ها می تواند موجب نارضایتی مردم شود.

وی با بیان اینکه بنا نیست درآمد مصوب در این استان به قیمت نارضایتی مردم محقق شود، برلزوم تشکیل کمیته ای برای بررسی محل وقوع تخلفات رانندگی و علت بالا بودن این ارقام تاکید کرد.

استاندار زنجان یادآور شد: امید است همه مسئولان با واقع‌بینی و استفاده درست از منابع و امکانات محدود و با رضایت‌مندی بیشتری در بین مردم حضور داشته باشند.

همچنین در این جلسه محسن علیمردانی هم با بیان اینکه بیشتر شکایت ها در بین مردم از راهنمایی و رانندگی استان است گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی تلاش می‌کنند بیشترین جریمه را از مردم دریافت کنند و این امری غیرعقلانی است.

این مسئول با تاکید بر اینکه راهنمایی و رانندگی باید مردم را از خود بداند، تصریح کرد: امید است با تلاش و همکاری مسئولان جریمه‌های راهنمایی و رانندگی استان زنجان به حداقل برسدتا رضایت مندی مردم استان زنجان را در بر داشته باشد.

علیمردانی اظهار کرد: متاسفانه پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان به جای عمل به وظیفه خود برای جریمه کردن بیشتر از ترفندهای مختلفی استفاده می کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بارها موضوع نارضایتی مردم از عملکرد پلیس راهنمایی و رانندگی به گوش فرمانده انتظامی این استان رسیده، اما هیچ تدبیر مناسبی در این زمینه اندیشیده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی باید سیاست خود را در مقابله با مردم تغییر دهد تا میزان نارضایتی مردم به حداقل کاهش یابد.

علیمردانی بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با دقت بیشتر توسط مردم تاکید کرد.

وی در ادامه به تقسیم بودجه ادارات و نهادهای دولتی اشاره کرد و اظهار داشت: تقسیم‌بندی بودجه دستگاه‌ها عادلانه نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان ادامه داد: مسئولان باید بازنگری جدی به تقسیم‌بندی بودجه دستگاه‌ها داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز