خبرگزاری کار ایران

اجرای بالغ بر 6هزار و 327برنامه در هفته دفاع مقدس در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۵۵۸

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، با اشاره به اجرای بالغ بر 6هزار و 327برنامه در سطح استان ، تصریح کرد: یاداواره شهدای ارتش در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان، امروز در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس، با اشاره به اهمیت پاسداشت دوران دفاع مقدس، و تشکیل نظام مقدس در ایران ، اظهار داشت: نقش رزمندگان استان زنجان در دوران دفاع مقدس تاثیر به سزایی در جنگ داشت.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، با بیان اینکه بیش از  200عنوان کتاب و آثار مختلف در حوزه دفاع مقدس استان زنجان چاپ شده است، ادامه داد: دشمن همواره در صدد جنگ و اختلاف در جامعه است.

وی، با اشاره به اجرای  بالغ بر 6هزار و 27برنامه در سطح استان ، تصریح کرد: یاداواره شهدای ارتش در استان برگزار می شود.

سردار کرمی، خبر از برگزاری یادواره های شهداء در حوزه های مختلف در مجموعه شهرستانهای استان داد و گفت: 300مسابقه علمی ، ورزشی و فرهنگی و اجرای طرحهای آبرسانی و محرومیت زدایی و کمک های مومنانه در هفته مقدس جزو برنامه های این هفته خواهد بود.

 فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)  استان زنجان، با اشاره به ضعف برخی دستگاههای در حوزه برگزاری کنگره شهدا در استان زنجان، اضافه کرد: تولید آثار در حوزه دفاع مقدش ماندگار ترین اقدام در تاریخ ایران است و ثبت جانفشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس ضروری است.

وی،  با اشاره به اهمیت گنجینه های پنهان در سینه بازماندگان دوران دفاع مقدس و رزمندگان 8ساله جنگ، تاکید کرد: هزینه در راستای زنده نگه داشتن آثار دوران دفاع مقدس سرمایه گذاری برای تاریخ هزار ساله آینده کشور است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)  استان زنجان، در پایان خبر از اجرای 17طرح آبرسانی در هفته دفاع مقدس درسطح روستاهای  استان زنجان داد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز