خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان خبرداد:

کاهش ۱۵ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی سال‌جاری در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۴۳

شهردار زنجان به روند اجرایی شدن پروژه های شهری اشاره کرد و از بازگشایی زیرگذار تقاطع غیرمسطح سیدالشهدا تا ۲۰ روز آینده خبر داد.

ایلنا: شهردار زنجان گفت: ‌ اگر ۱۶ میلیارد تومان اعتبار باقی مانده به پروژه‌ها تزریق شود پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به ۶۶ درصد می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حبیب یگانه امروز(۲۳ مهر) در جلسه علنی شورای شهر زنجان به پروژه تقاطع غیرمسطح سیدالشهدای زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: مقرر بود زیرگذار این پروژه همزمان با هفته دفاع مقدس بازگشایی شود که به دلیل عدم تامین بودجه مورد نظر این طرح تا ۲۰ روز آینده بازگشایی می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به حجم این پروژه اشاره کرد و ادامه داد: عدم تخصیص منابع مالی و آزادسازی فضای اطراف آن موجب کندی اجرای این پروژه شده است.

شهردار زنجان به تحقق ۷۵ درصدی درآمدهای شهرداری نسبت به بودجه شش دوازدهم مصوب اشاره کرد و یادآور شد: ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه در قالب کمک‌های اهدایی دولت در سال جاری به استان بود که تاکنون ۵۰۰ میلیون تومان آن محقق شده است.

یگانه شمار پروژه‌های اجرایی بر مبنای اسناد ثبت شده حسابداری نسبت به کل اعتبار عمرانی را ۵۵ درصد عنوان کرد و افزود: اگر ۱۶ میلیارد تومان اعتبار باقی مانده به پروژه‌ها تزریق شود پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به ۶۶ درصد می‌رسد.

وی در پایان به تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در ۶ ماهه اول سال اشاره کرد و با یادآوری اینکه امسال با کاهش ۱۵ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی مواجه بودیم، ادامه داد: در این مدت ۷۷۴ پروانه ساختمانی صادر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز