خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته کاهش بلایای طبیعی در استان زنجان صورت می‌گیرد؛

دوره‌های امداد و نجات و اطفای حریق در مدارس استان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۱۳

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: ۱۸مانور مقابله با بلایای طبیعی در استان زنجان اجرا می شود.

ایلنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان از اجرای ۱۸ مانور مقابله با بلایا و حوادثطبیعی به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، صفی اله کرامتی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته کاهش بلایای طبیعی از۲۰ تا ۲۶ مهر اظهار داشت: هفته کاهش بلایای طبیعی با شعار «انسجام ملی، نگاه پیشگیرانه، مدیریت جامع مخاطرات» در استان زنجان آغاز شد.

وی با اشاره به اجرای ۱۸ مانور مقابله با بلایای طبیعی افزود: در همین راستا ۲۵ دوره آموزشی نیز توسط مدیریت بحران استان اجرا می‌شود.

این مقام مسئول به اجرای ۱۴ عنوان همایش با هلال احمر اشاره کرد و یادآور شد: در این هفته ۱۰ نمایشگاه در سطح استان با موضوع تجهیزات و دستاوردهای متولیان مقابله با بلایای طبیعی به نمایش در می‌آید.

کرامتی همچنین به اجرای هفت مسابقه با موضوعات پیشگیری و مقابله با حوادثطبیعی نیز اشاره کرد و یادآور شد: پروژه‌های شبکه GIS استانی جهاد کشاورزی و چهار پروژه در شهرستان سلطانیه نیز در دستور کار است.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان دوره‌های امداد و نجات و اطفای حریق در ۲۲۰ مدرسه در سطح استان به مناسبت این هفته اجرا می‌شود.

وی در پایان از اجرای مانور نیروی انتظامی با عنوان انفجارLPG در خودرو‌ها و مانور آتش سوزی در انبار شرکت نفت توسط شرکت پخش فرادوره‌های نفتی خبر داد و اظهار داشت: عوامل مقابله با بلایای طبیعی روز جمعه برای شرکت در نماز جمعه در محل مصلی نماز استان زنجان حاضر خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز