خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان:

مدارس بستر مناسبی برای آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۳۳

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مدارس بستر مناسبی برای آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی است.

ایلنا: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: همیاران پلیس در مدارس به طور کامل با این قوانین آشنا هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، نبی اله رضایی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان، امروز در گفتگو با خبر نگا رایلنا گفت: در راستای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی والدین، کودکان می‌توانند بهترین گوشزد کننده باشند و این قوانین را به خانواده‌هایشان یادآوری کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان به سیاست‌های شورای ترافیک استان مبنی بر آموزش دانش آموزان در خصوص مسائل راهنمایی و رانندگی گفت: بستر و زمینه آشنایی دانش آموزان با قوانین در مدارس فراهم است.

این مقام مسئول همچنین به اجرای دوره‌های تئوری و عملی قوانین راهنمایی و رانندگی در استان اشاره کرد و یادآور شد: همیاران پلیس در مدارس به طور کامل با این قوانین آشنا هستند.

رضایی به برگزاری دوره‌های آموزشی تئوری و عملی قوانین راهنمایی و رانندگی با حضور ۱۰ هزار نفر از دانش آموزان در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: این دوره‌ها به صورت متمرکز در کانون سهروردی استان زنجان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول برگزاری این دوره‌های آموزشی را ویژ ه دانش آموزان مقطع دوم ابتدایی عنوان کرد و اظهار داشت: این مقطع بهترین زمان برای فرهنگ سازی جهت آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی و انتقال آن به والدین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز