خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان خبرداد:

آغاز ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۵۱

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: ‌ ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از فردا یکشنبه ۱۴ مهرماه آغاز می‌شود.

زنجان ایلنا: مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان امروز خبر از ثبت‌نام آزمون پذیرش فراگیر کار‌شناسی ارشد دانشگاه پیام نور داد و گفت: این آموزن از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www. sanjesh. org، امکان پذیر و تا روز ۲۰ مهر ماه در ۲۲۰ رشته و گرایش ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از زنجان، ‌وی افزود: ‌کلیه افراد واجد شرایط برای شرکت در آزمون کار‌شناسی ارشد، می‌توانند در کنکور فراگیر نیز شرکت کنند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان زمان آزمون سیزدهمین دوره پذیرش فراگیر کار‌شناسی ارشد دانشگاه پیام نور در کلیه رشته‌های امتحانی در روز جمعه ۲۹ آذر ماه و نتایج نهایی این آزمون را هفته اول بهمن ماه اعلام کرد.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور برای ورودی‌های بهمن ۹۲ و ورودی مهر ۹۳ امسال پذیرش دانشجو دارد، بنابراین افرادی که دوره لیسانس خود را تا ۳۱ شهریور ۹۳ به اتمام برسانند می‌توانند برای ورودی مهر ۹۳ در این آزمون شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز