خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

انتخابات تجلی اراده مردم برای سهیم شدن در سرنوشت خودشان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۳۸۵

نماینده مردم خدابنده در مجلس ، با بیان اینکه انتخابات تجلی اراده مردم برای سهیم شدن در سرنوشت خودشان است، گفت: مشارکت حداکثری مردم در تعاملات بین المللی کشورها نیز اثرگذار است.

به گزارش خبرگار ایلنا از زنجان، البرز حسینی،نماینده مردم خدابنده در مجلس امروز در نشست خبری ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه انتخابات تجلی اراده مردم برای سهیم شدن در سرنوشت خودشان است، گفت: تجربه انتخابات در ایران نشان می هد که انتخابات همواره برگزار شده و شاهد نقش مردم در سرنوشت کشور هستیم.

به گفته وی، حضور حداکثری در انتخابات بر نحوه ارتباطات بین المللی و چانه زنی دولتمردان نیز تاثیرگذار است و هراندازه انتخاب اصلح تر باشد در مراودات بین المللی ما تاثیر بیشتری دارد.

حسینی، با بیان اینکه نحوه تعاملات کشورها با ایران در صورت مشارک حداکثری اثرگذار است، گفت: انتخابات شوراها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم نسبت به انتخاب اصلح افرادی که از نظر فنی بر وضعیت شهرها و روستاها اشرافیت دارند، تاثیرگذار است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: از حیث سپردن امورات کشور به فرد اصلح و سپردن کارهای شهری به افراد متخصص شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز