خبرگزاری کار ایران

صنایع، معادن و کشاورزی زنجان مطرح کرد :

ضرورت توانمندسازی تجار و بازرگانان با استفاده از تکنولوژی‌های و برنامه های نرم افزاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۵۷۵

صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، گفت: برنامه توانمندسازی تجار و بازرگانان استان زنجان با استفاده از تکنولوژی و برنامه های نرم افزاری ضروری است.

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه های مختلف اتاق بازرگانی زنجان در حوزه تجارت و اقتصاد، اظهار کرد: یکی از این برنامه ها در سال جاری توانمندسازی تجار و فعالان اقتصادی است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان،  با تاکید بر اینکه باید با علم روز دنیا همراه شده و با استفاده از تکنولوژی روز در جهت توسعه تولید و تجارت گام برداشت، گفت: از همین رو اتاق بازرگانی زنجان سعی کرده تا با حضور خود در شبکه های اجتماعی پرمخاطب، به فراخور نیاز تولید محتوا نماید.

وی، با اشاره به اینکه یکی از این برنامه‌ها، سه شنبه های کلاب هاوسی اتاق بازرگانی زنجان است، تصریح کرد: در این برنامه که هفتگی بوده، موضوعات مختلف و مهم اقتصادی روز ایران و استان زنجان، تجارت با کشورهای مختلف، موضوعات و مباحث مهم در تجارت و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

یگانه فرد با بیان اینکه در این برنامه کارشناسان کشوری و استان در حوزه اقتصاد حضور پیدا می کنند، ابراز کرد: با هماهنگی هایی که از سوی اتاق بازرگانی زنجان صورت گرفته به فراخور موضوعات از مسولان اتاق های مشترک ایران و سایر کشورها، تجار خبره و مستقر در کشورهای هدف و  در ایران، کارشناسان و ... برای حضور در جلسات کلاب هاوس دعوت می شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه در نخستین جلسه کلاب هاوس اتاق بازرگانی زنجان موضوع تجارت با کشورهایی چون پاکستان، اقلیم کردستان عراق و کشور عراق، ارمنستان، کویت، قطر و افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، تصریح کرد: دبیر اتاق مشترک ایران و پاکستان، کویت،کنسولگری ایران در پرتوریای آفریقای جنوبی و فعالان اقتصادی در نخستین جلسه این برنامه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه توانمندسازی تجار و فعالان اقتصادی از اهداف و برنامه های اتاق در سال جاری است، خاطرنشان کرد: برنامه های مختلفی در این راستا در اتاق زنجان تدارک دیده شده است که از جمله آن می توان به برگزاری دوره های مختلف آموزشی تجارت بین الملل، حق العمل کاری و ... نیز اشاره کرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از دوره‌های آموزشی و خدمات اتاق زنجان در توانمندسازی تجار و بازرگان به صورت رایگان و در جهت توسعه اقتصاد استان زنجان صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز