خبرگزاری کار ایران

دیدارجامعه و تشکل های کارگری استان زنجان با فرمانده سپاه انصار المهدی (عج)

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۰۰۸

سرپرست تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تاکید کرد: تشکل‌های کارگری باید بیشتر از همیشه با انسجام با انتخاب اصلح در انتخابات حضور پر شوری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امروز در جلسه دیدار مدیران شرکت های تولیدی، روسای شورای کار و اشتغال وتشکل های جامعه کارگری، سازمان بسیج کارگری وکارخانجات واعضای هیئت اجرایی خانه کار گر، با فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) ، استان زنجان، محمد رضا انصاری، سرپرستی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان، با اشاره به سیاست های داخلی و خارجی دشمنان ایران و حفظ و صیانت از آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران، دراین شرایط، اظهار داشت: گروه‌های معاند دراین شرایط ایران از عدم حضور مردم ایران در انتخابات 1400 می گویند که این نشان دهنده پیروزی مردم ایران است.

سرپرستی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، با بیان اهمیت حضور پرشور مردم  در انتخابات 1400 ، ادامه داد: مردم ایران بارها نشان دادند که در روزهای سخت همواره در میادین مختلف حضور داشتند.

وی، با اشاره به اهمیت انتخابات این دوره در این شرایط و تبین موقعیت ایران در شرایط فعلی در مجامع ملی و بین المللی، تصریح کرد: مردم به خوبی آگاه هستند که عده ای افراد در این شرایط سوء نیت دارند.

انصاری، با بیان اینکه برخی افراد  در این شرایط با هدف تخریب گروه‌های به میدان آمده‌اند ، تاکید کرد: تشکل‌های کارگری باید بیشتر از همیشه با انسجام با انتخاب اصلح در انتخابات حضور پر شوری داشته باشند.

در ادامه این جلسه دیدار، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، نیز با اشاره به فعالیت های بسیج اصناف درحوزه های مختلف جامعه،  ادامه داد: در حال حاضر توپخانه جنگ روانی در حال فعالیت برای جدایی مردم از انقلاب است.

سردارکرمی، با بیان اینکه شبکه ها و رسانه های خارجی برای مقابله با انقلاب و کشور در حال ایجاد جنگ روانی هستند، تصریح کرد: هدف همه رسانه های معاند نا امیدی مردم است.

به گفته وی مردم ایران اسلامی همواره باطل السحر اهداف  دشمنان ایران و انقلاب بودند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان، در پایان، با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی درسطح کشور ،تاکید کرد: انتخاب اصلح درکشور با انتخاب فردی با روحیه جهادی و انقلابی موجب عبور از این مشکلات خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز