خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون زنان بازرگان استان زنجان:

شکوفایی ظرفیت های بانوان فعال در اقتصاد نیازمند حمایت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۹۸۹

رئیس کانون زنان بازرگان استان زنجان، با اشاره به ضرورت توانمندسازی بانوان فعال در عرصه گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، گفت: شکوفایی ظرفیت های بانوان فعال در اقتصاد نیازمند حمایت است.

به گزارش ایلنا از زنجان،مهری حسنی رئیس کانون زنان بازرگان استان زنجان، در جمع خبرنگاران ، با اشاره به اینکه کانون زنان بازرگان استان زنجان با بیان اینکه  یکی از تشکل های زیر مجموعه اتاق بازرگانی است، گفت: از اهداف اصلی کانون زنان بازرگان استان زنجان، می توان به توانمندسازی، حمایت و تشویق بانوان برای ورود به عرصه های اقتصادی اشاره کرد.

رئیس کانون زنان بازرگان استان زنجان، ادامه داد: بانوان زنجانی پتانسیل های بالایی در عرصه فعالیت های تجاری، تولیدی و خدماتی دارند که این ظرفیت های برای شکوفایی و تاثیرگذاری در اقتصاد نیازمند حمایت است.

وی، با بیان اینکه حمایت های علمی، تخصصی، مشاوره ای و حقوقی از زنان تولید کننده و بازرگان نیز در دستور کار این تشکل قرار دارد، تصریح کرد: در وهله نخست به دنبال تشکیل بانک اطلاعاتی از بانوان فعال در عرصه تجارت و تولید هستیم تا با شناسایی فعالان دارای ایده و علاقه مند به تجارت این عرصه بتوانیم گام های عملیاتی در حمایت و تشویق آنها، رفع موانع کسب و کار و تجارت شان، اطلاع رسانی سمینارها، نمایشگاه ها و جشنواره های مرتبط با فعالیت شان و ... برداریم.

حسنی، با بیان اینکه کانون در سال جاری بر موضوع گردشگری و صنایع دستی بانوان استان و آموزشهای حوزه کارآفرینی و توسعه توانمندی های فردی مدیران بانو متمرکز و برنامه ریزی کرده است، خاطرنشان کرد: در بحث گردشگری توانمندسازی بانوان در بومگردی را مدنظر قرار داده‌ایم و در این زمینه با تحقیقاتی که در دستور داریم ، به دنبال عملیاتی کردن برنامه ها و پیاده سازی آن می باشیم.

وی، در پایان سخنان خود، با اشاره به اینکه کانون زنان بازرگانی استان زنجان تمام اهتمام خود را برای توانمندسازی بانوان حاضر در این عرصه با ارائه مشاوره های لازم، برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، انتشار محتواهای موردنیاز از طریق کتب، مجلات و نشریات و دیگر اقدامات لازم به کار خواهد بست تا شاهد توسعه هرچه بیشتر اقتصاد در استان باشیم، افزود: عموم بانوان تولید کننده و بازرگان و بنگاه های تولیدی و تجاری استان که دارای مدیر عامل یا رئیس هیئت مدیره بانو می باشند، می توانند عضو کانون استان باشند تا با ارتقای فرهنگ تجارت و تولید در این بخش شکوفایی اقتصاد استان را نیز شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز